- 668 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
HAYAT MASTÜRBASYONU
"kestim abi."
"neyi kestin oğlum?"
"sakallarımı kestim abi."
"ne var oğlum bunda. alt tarafı sakal. bir haftada çıkar."
"olay o değil abi."
"ne o zaman lan? ağzında geveleme şunu. açıkça söyle."
"tıraş olurken hayatımı kestim o ara. yüzümde bir çizik. elim kan içinde. aynada kana bulanmış bir ben vardı. ağladım. dakikalarca ağladım. kanamaya devam etti. ben ağladıkça daha çok kanamaya başladı."
"neden oğlum. neden böyle bir şey yaptın kendine?"
"hayat mastürbasyonu yüzünden."
"hayat, mastürbasyonu yüzünden mi? neden la o yüzden?"
"bende bilmiyorum abi. kafkaslardan gelen hüznü aldım ömrüme. hafiften neşet ertaş. elimde bir jilet. bileklerime baktım. aklıma kısa cümlelerden replikler geldi. siktir ettim. bir süre sonra aynadan kendime baktım. sakalıma. saçlarıma. gözlerime. kaşlarıma. en iyisi sakallarım dedim. kestim. hayat mastürbasyonu olan sakallarımı kesmiştim. bileklerden daha çok acı veriyordu bana. ve o an ağlamaya başladım. koşarak balkona çıktım. balkondan aşağı baktım."
"e sonra?"
"sonra kendimi bir kıraathanede buldum."
"sonra birileri oralet söylemiş. kimin söylediğini bilmiyorum. ama iyi yapmış."
"ulan oğlum ne adamsın. al şu cigadan bir fırt!"
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.