- 380 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Sınır Set Daire
Sınır Set Daire
Sümerce ve Akadca yazılmış bu tablet;
"SAG.BA
Büyü, Ant, aşılamayan Ant Dairesi,
Tanrıların aşılamayan Ant Dairesi,
Göğün ve yerin değiştirilemeyen Ant Dairesi,
Tanrı tektir, ve değiştirilmez,
Tanrı ve İnsan, birbirlerinden ayrılmazlar."
“Aşılamayan Ant Dairesi” bu aşılamayan bir sınıra işaret olabilir! İnsanın 1. Boyutuna dair bir daire, set, sınır gibi düşünelim. Hiçlikte potansiyel olarak var olan her şey, tercih edildiğinde 1. Boyutta; datası, ruhu, yazılımı oluşunca, 2. Boyutta; Madde olarak gözlemlendiğinde 3. Boyutta! Tercih ve yazılım boyutunda yani 1. Ve 2. Boyutta “Zaman ve mekan” yoktur! Zaman ve mekan 3. Boyutta başlıyor!
Boyutlar arası sınır nerede başlar, nerede biter? aslen bir sınır da olmamakla beraber boyutları anlamak için bir sınırdan, setten söz edilebilir! 1. Boyutun sınırlarından bahsederken, hiçlikten yapılan ilk tercih aşamasından bahsediyoruz sınırı ise kaynak, hiçlik; diğer sınırı da yazılım ile data aşaması 2. Boyut! 3. Boyuttan bahsederken de maddenin varlık sahasına yani zaman ve mekan sahasına çıkmasına dair yazılım boyutu ile işletimden elde edilen verilerin ahir bir boyuta dair kayda alınması 4. Boyut! Sınırlar böyle düşünülebilir!
Boyutlar konusunda çok yazı yazdım ama yine de konu yeni sayılır en azından bu anlamda. Kısaca değineyim. Hiçlik, boyutsuzluk yani her şeyin kaynağı olan hiçlik! 1. Boyut ise tercih boyutu yani insanın yaratıldığı "Ben" boyutu, şuur boyutu! Bu boyutta melekler de yok, enerji cin varlıklar da yok! 2. boyut, "Levh-i mahfuz" yani "Korunmuş levha" bu geometride "Düzlem" gibi yani ikili sistemin data şeklinde planlanmış, projelenmiş, ruhlanmış levhadaki soyut data halidir. 2. boyutta, melekler ve diğer ruhani varlıklar var, enerji varlıklar da 3. boyutun sınırına yakın 2. boyutta var! "İnsan, meleklerden üstün!" söylemi, insanın 1. boyutta yaratılıp 3. boyuta yani "Esfel" boyuta gönderilmesi, atılması olayıdır! Yani aslı 1. boyutta olan insan, 3. boyuta atılmış. Bu durumda 2. boyuttaki ruhsal ve meleküt varlıklar hatta cin ve şeytan ile tanımlanan enerji varlıklar ve diğer yaşam formlarının dataları var! Yani 2. boyut, tekamül ederek 1. boyuta yaklaşıyor! Ama şu var, bu boyutlar arası sınıra da dikkat etmek gerek; "Miraç" hadisesinde bu sınırlardan bahsedilir. Mesela "Sidretül münteha" burası melek sınırı yani 2. boyut ile 1. boyut arası sınır, "Cebrail oraya kadar gidebilir!" denmiş! "Kabu kavseyn" bu da 1. boyut ile hiçlik arası bir sınır! Buradan da insan geçemez, öteye geçerse boyut olan varlık sahasını potansiyel sahaya terk etmiş olur! Yani ortada insan kalmaz!
“İnsanlığı koruyan bir set” ne anlama gelir?
Üst boyut yani 1. Boyutta yaratılan insan, 3. Boyutta iken boyut yükselttiğinde 1. Boyuta kadar çıkması söz konusu! Daha ilerisi hiçlik olacak ki bu boyutsuzluk halinde “İnsan” da kalmayacak! 2. Boyut ise zaten ruhsal boyutumuz!
“İnsanlığı koruyan set” kime veya neye karşı insanı koruyor?
İnsan 1. Boyut varlık ve diğer 2. Ve 3. Boyuttaki varlıkları da kapsar! Hani tüm varlıkların insana itaati konusu!
İnsan 1. Boyutta yaratılmış ama 3. Boyutta görünüyor, işliyor! Buraya dikkat! “Esfel” denen 3. Boyutta insan, madde ve zaman mekana bağlı olarak yaşıyor! Yani deplasmanda oynuyor! 2. Boyuttaki diğer data varlıkları düşünelim. 3. Boyuttaki insan karşısında bu alt boyut data varlıklar, kendi sahalarında oynuyor gibiler! 3. Boyutun maddi alanına sıkışmış insanın 2. Boyut görüntüsü elbet güçlü ama bedene bağlı olan insanlar için 3. Boyut deplasman! Şimdi 2. Boyutta olan diğer data varlıkların, tekamül edip 1. Boyut sınırına dayanması da söz konusu! Burada da bir set, daire, sınır olmalı ki 2. Boyut data varlıklar, insanın sınırına dalmasın; 1. Boyuttaki insana esastan musallat olmasın! İşte burada bir set, daire, sınır olmalı ki insanlar ruhsal varlıklarını deplasmanda da koruyabilsin; ayrıntısını bilirsiniz! 2. Boyuttaki data veya enerji varlıklardan korunmak için çeşitli dualar ve muskalar kullanılır! İnsanlar, 3. Boyutu zaten kontrol ediyor; toprağı ekip biçer, hayvanları kendi isteklerine göre dilediği şekilde kullanırlar! Hava-su gibi tüm unsurlardan yararlanabilirler!
Kapsam olarak her şeyi, potansiyel olarak hiçlik, boyutsuzluk kapsar! 1. Boyut, 2. Ve 3. Hatta ahir olan 4. Boyutu kapsar! Buradaki boyutsal mücadele 2. Boyutta yani ruhsal, korunmuş levha, yazılım boyutunda olmakta! 2. Boyutu kontrol eden, 3. Boyuttaki her şeyi de kontrol edebilir! Oyun senaryoya göre oynanır! Misalde sahne 3. Boyut, senaryo- yazılımı da 2. Boyuttur! Senaryoyu yazan ya da yazılımı ele geçirip üzerinde işlem yapan, oyuna da müdahale etmiş olur! İşte bu nedenle 2. Boyut olan “Levh-i mahfuz” korunmuş bir levha gibi tanımlanır! Bu yazılımları yönetmek ve üzerinde değişikliği kendi isteklerine göre yapmak için 2. Boyutta bir mücadele vardır! Yani 2. Boyutun sınırları zorlanır ama bu kısmen bir başarı sağlar yani izin verilen kadar veya mümkün olduğu kadar! Yazılım mücadelesinde “Ben” boyutunda yani 1. Boyutta olan insanlar en etkili durumdadır, 2. Boyutta olan, ruhsal, data ve enerji varlıklar ise zaten kendi sahalarındadır! 3. Boyutta yani “Esfel” boyutta kalan diğer varlıklar(toprak, hava, su, ateş; bitki, hayvan ve insanın maddi beden yapısı) 2. Boyuta boyun eğer! Tümü de 1. Boyuta boyun eğer! Eğer insan 1. Boyutta olduğunun farkına varmaz ise kendini 3. Boyutta diğer alt, “Esfel” varlıklarla aynı kaderi yaşar! Yani insan ya 2. Boyutu, kontrol edecek ya da 2. Boyutun kontrolüne girecek. Olay kısaca böyle! Bu kontrol işi de insanların zihinlerini ele geçirmekle oluyor! Bunun ayrıntısını bilirsiniz; insanların zihnini daha ilk insandan başlayarak yönlendirmek ve sonrasında kalıplaşmış öğretilere hapsetmek yani 2. Boyuttaki ruhsal yazılıma dair yönlendirmeyi bizzat insanın kendisine yaptırmak! İnsanı kendi tercihiyle “Esir” etmek, gönüllü köleler! Bu mücadele 2. Boyutta yapılır ve 3. Boyutta sergilenir! Bu eş zamanlı olur! Yani sergilenmesi ile tercih aşaması arasında bir zaman farkı da aslen yoktur! Ayrıntısı uzundur!
3. Boyut ile 2. Boyut arasındaki set aşılmış olabilir, öyle görünüyor! Bilimsel olarak, insanlık maddenin “Quantum” durumlarını gözlemleyebilir veya daha ileri aşamalarda bu alanı kontrol de edebilir! Yani insanlık bilimsel olarak da 2. Boyuta geçmiş veya sınıra dayanmış. Aynı şekilde 2. Boyuttaki data varlıklar da 1. Boyuta dayanmış olabilir. İnsanlar, kendi varlık sahasını, boyutunu en yakın olan 2. Boyut data varlıklardan kendilerini nasıl koruyacak? Eski zamanda yapılan dualar ve büyü, sihir gibi şeylerinde zamanımızda etkisi inanca dair ve insanların inanç konusunda pek de ileride olduğu söylenemez. İnsanlar daha ziyade “Kavga” peşindeler! 2. Boyut data varlıkların insanları kontrol etmesi de günümüzde zor değil! Belki de tamamına yakınını data varlıklar, tesir ile “Esir” etmiş olabilir! İnsanların kendi aralarındaki şuursuzca menfaat kavgaları buna işaret olabilir! Bahsedilen “Set” de insanları koruyan bir daire şeklinde zırh gibi düşünülebilir! Bu set yıkıldığında ise tüm şer data varlıklar, insanları kontrol etmek isteyecek ve Dünya fesada düşecek!
İnsanlar, Quantum alana girdiklerinde 2. Boyuta girmiş olur mu? Olabilir! O halde 2. Boyuttaki data varlıklar da insan boyutu olan 1. Boyuta sızmak isterler! Bu tekamülün gereğidir! Yani boyutlar arası setler yıkıldığında bir karmaşa söz konusu olabilir! 2. Boyut ile 1. Boyut arasındaki set aşılır ise 1. Boyutta olan insana 2. Boyuttaki data varlıkların ulaşması söz konusu! 3. Boyutta deplasmanda ya da hapiste olarak yakaladıkları insanları adeta evcil hayvan veya bitki gibi görmeleri ve insanlık üzerinde ziraat ve tarım benzeri şeyler yapmaları muhtemel! İnsanları, yine insanlar eliyle öldürmeleri de muhtemel hatta insanlar eliyle tüm 3. Boyut varlıklar üzerinde çalışmaları veya faydalanmaları muhtemeldir! İnsanlığın bu korkunç duruma düşmemesi için bilinçlenmesi ve 1. Boyutun hakkını vermesi gerekir! Yani “İnsan” olduğunun bilincinde olması gerekir!
Son tahlilde; boyutlar üzerinden irdelediğimiz tekamül, devam ediyor! 3. Boyutta “Lay lay lom, armut toplayan, kendi aralarında menfaat savaşları yapan insanlığı 2. Boyuttaki data varlıkların istilası mümkündür! Belki de bu insanlığın iç savaşlarının kaynağı 2. Boyuttaki data varlıkların fısıldamasıyladır! Şuurlu olmak ve “İnsan” olmanın hakkını vermek durumunda insanlar! Yoksa şuur gider ve zaten “Esfel” sefil denen 3. Boyutta tüm servetini ( Bu servet 1. Boyuta dairdir!) 2. Boyuttaki data veya enerji ( Enerji varlıklar, 2. Boyut ile 3. Boyut arası) varlıklara kaptırabilir insanlık.
Saygılarımla,
Ahmet Bektaş
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.