kayıp çocuklar
Çocuklar
Umutlarımız,geleceğin mimarları.
Nasıl da renk katarlar hayatlarımıza,sevimlilikleriyle,güzellikleriyle,hınzırlıklarıyla,
haylazlıklarıyla ,bir gülüşleri için ömrümüzü verir,gözlerinden düşen bir damla yaşa dünyayı feda ederiz.
Fakat son zamanlarda çocuklarımız kayboluyor.Kimi sağ salim bulunuyor ama bazılarının bulunuşu içimizi yakıyor.
İçinizde çocuk sevgisi olması için çocuğunuzun olması gerekmez.Çocukları sevmeyen zaten çok azdır.Çocuklar bizim için saflığın simgesidir.Her şeyleri doğaldır,sevgileri karşılıksızdır.Sizi sadece siz olduğunuz için severler.Biz büyüklerin asli görevidir bu güzellikleri korumak.
Ecrin Tunç,henüz 5 yaşında dünyalar güzeli.Ailesiyle Mardin Midyat’a gidiyor misafirliğe.bakkala ekmek almaya gidiyor köy yeri ya bir şey olmaz diye düşünüyorlar belki de oysa o yaşta bir çocuğun bilmediği bir yerde bakkala değil bir büyük olmadan sokağa bile çıkmaması gerekirdi.
Ecrin 12 gündür kayıp.Jandarma 9 gün boyunca aramış ama bir sonuç çıkmayınca aramaları sonlandırmış.Kaçırılmış olduğu ihtimali üzerinde duruyorlarmış tek dileğimiz sağ salim bulunması.
Twitter’de taglar açıldı.Ecrin nerede diye ama küçük Ecrin’den 12 gündür ses yok.
Çocukların korunmasında en büyük görev ailelere düşüyor.Çocuklarını bilmedikleri bir yere gittiklerinde iki katı sahiplenmeleri gerekiyor.Belediyelerde anonslar duyuyoruz özellikle yaz aylarında kaybolan çocukları anons ediyorlar.
Emniyet kayıp ve aranan şahıslar şube müdürlüğünün internet sayfasından yaptığı açıklamaya göre ;
Çocuğunuzun kaybolduğu yer ve çevresini araştırmaya başlayın,
Çevrede bulunan insanlara çocuğunuzu kaybettiğinizi ve görüp görmediklerini sorun.
24 saatin geçmesini beklemeksizin hemen 155 Polis imdat telefonunu arayarak durumu anlatın.
Çocuğunuzun adını, soyadını, yaşını, üzerinde bulunan kıyafetlerini ve rengini, kendisinin ayırt edilebilmesini sağlayacak özelliklerini bildirin ve siz de aramaya devam edin.
Size gelen polis ekibine baktığınız yerleri, yaptıklarınızı ve olayı eksiksiz anlatın.
Çocuğunuzun kimlik tespitine yarayacak fotoğrafını Polise verin.
Çocuğunuza ev adresiniz ile telefonlarınızı ezberlettirin.
Sıkıntılı bir durumla karşılaşması halinde 155 polis imdat hattını araması gerektiğini öğretin.
Bir yakınınız kaybolduğunda öyle dizilerde olduğu gibi 24 saat şartı yoktur .Eğer haber alamazsanız en yakın karakola giderek kayıp şahıs hakkında ayrıntılı bilgi veriniz.
Sevdiklerinizin hep yanınızda olması dileğiyle ..
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.