AİLE’ NİN ÖNEMİ
Aile bir toplumdur.toplum;belli kural ve kararlar la yönetilen bir topluluktur.aile bir meclis gibidir tüm kararları tartışarak doğru karara bağlayarak uygular.aile; büyük baba,büyük anne,baba,anne ve çocuklar dan oluşur.ailenin genel bir diğer adı da çekirdek aile olmasıdır.aile hayatında anne ve baba hazinedir.ailede baba gelir kaynağı,anne ise aileyi idare eden hükümet görevi gören aile bireyidir.aile hayatında en çok konuşulan konu ise çocukların geleceğidir.aile ortamında ailenin huzuru baba dan çok anne sağlar.ailede anne ve baba şevkat ve sevgi yüklü bir gemidir.aile ortamında saygı sevgi ve sadakat en önemli vazgeçilmez temel unsurdur.ailede sadakat önce anne ve babadan başlar.
Ailede en önemli noktalardan biride eşitliktir.anne ve baba her zaman çocuklarına eşit mesafede ve ayrım gözetmeksizin yaklaşmalıdır .aile bireyleri sürekli beraber olmayı,vakit geçirmeyi,eğlenmeyi,şakalaşmayı ve hoşça vakit geçirmeyi ilke edinirler.aile de baba her zaman korku ve endişe içinde yaşar.baba ailesinin iyili ve çocuklarının geleceği için çaba gösterir.aile ortamında güven aile temelini sağlamlaştıran en büyük unsurdur.ailede herkes birbirinin iyiliğini ister.üzüntülü ve mutlu halimizde aile bireylerinin paylaşma duygusu çoktur.bugün benim ailem yaptığım her işte arkamda durur ve yaptığım her işten yüzümün akıyla çıkmam için bana yardımcı en büyük destekçilerimdir.
Ailede her birey kendi üzerine düşeni yapar.Biz insanları mutlu eden en güzel an ise sevdiklerimizin yanımızda olmasıdır.Oysa dünyada insanın en büyük yardımcısı,büyük arkadaşı ve yakın dostu ailesidir.Aile her açıdan güven duyduğumuz huzurlu şekilde başımızı yaslandırdığımız en büyük sevgilidir.Ne bizler onların kötülüğünü ister nede onlar bizlerin kötülüğünü ister.Duygu ve düşüncelerimize şahit olan ve bizleri her türlü şekilde destekleyen ailemize her zaman sonsuz şükran borçluyuz.Hayatta hiçbir değere değişemeyeceğiz ve hiçbir zamanda hiçbir şeyle kıyaslayamayacağımız en kıymetli yaşam hediyemiz ailemizdir.İnsanı ailesinde ayıran tek bir şey vardır, bu hayatta oda ÖLÜM.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.