- 451 Okunma
- 1 Yorum
- 1 Beğeni
Şiir yazmaya çalışan genç kardeşlerime
Kardeşim!Kimsenin sesine ve yazdığına kulak verme.
Şiir yürekle yazılır.Yaşamadan yazma ..
Hayal ve gerçeği birbirine sakın katma.
Daima yaşadığın gerçekleri ve yazarken yaşadıklarını hissettiklerini yaz.
Kimselere özenme ve taklit etme..
Ben şiirde kalıp ve kural tanımam.Sende öyle yap.
Önce kendin beğen yazdıklarını...
Şiir yazmanın usullerinde en önemli olan dizelerdeki ses uyumu ve kelime akışıdır.
Şiir yazmaya da zorlama kendini.
Esin denilen bir şey gerçekten var.
Bekle. Şiir yazmış olmak için yazılmaz..yazmak için yazma.Yazarsan da yaşadığın konuya odaklan...
Şair her sözü inci tanesi gibi seçen konulması gereken yere koyan dizelerini de inci gerdanlığa benzeten adamdır..
Yazdıklarını en az on kere kendin oku hatasız olduğuna karar verirsen öyle yayınla .
Bu şiir sitesini iyi kullan.Şiir resimlerini üste kor şiir altta olsun .Şiir zeminini genelde siyah yap ,yazılarını da koyu sarı renkte yaparsan okuması ve görselliği iyi olur.
Resimlerini pover point proğramı ile kolaj yap ve altını imzala.
Yazdığın şiirlerini de dediğim gibi yeniden düzeltebilirsin...
Baktım baya ilgi çekmişsin.Beğenenler ve yorum yapanlar epeycee var.Lakin bunlara inanma bazı kimseler herkese takılıp kendi şiirlerine beğeni toplamaya çalışıyorlar.
Uğur böceği olayı bence çokda önemli değil.
Önemli olan senin yazman ve kendini ifade edebilmen..
Buda bu sayfada oluyor.
Kimsenin beğenmediğin şiirinede beğenme tuşuna başma.
Başarılar dilerim.Selamlarımla kardeşim.
YORUMLAR
Şiir yazmış olmak için yazılmaz.
Kesinlikle hocam. Tamamen yürekten gelen o sesin kaleme hükmetmesi ki eşsiz bir duygu o kalem sürüklerken varlığınızı.
Yazmak gerçek anlamda çok özel bir duygu ve buna vakıf olmak Yaratan'ın eşsiz bir sunumu.
Anlık bir duygudan neler çıkabilmekte.
Yüreğinize sağlık efendim. Yazınızı çok içten ve yönlendirici buldum.
Saygılarımla hocam...
Evet, çok haklısınız. Bu arada gönülden inanıyor ve görüyorum ki; Edebiyat Defteri gerçek manada bir okul ve bu okulun koridorlarında koşmayı çok seviyorum.
Sağlıcakla kalınız.
Temel Atay
Gülüm Çamlısoy
Çünkü yolumu/zu aydınlatan her bir ışığa şükür borçluyuz kıymetli hocam.
Yazmaya başlayalı üç yıl bile olmadı ve ilk kez sevgili Edebiyat Defteri'nin varlığını keşfedip karaladıklarımı ilk kez burada paylaştım. Güzel insanlar tanıdım bana güç veren ve destek sağlayan. Derken tohumlar boy verdi. Ekiyorum yeniden ve suluyorum toprağı. kah hüzün kah neşe elimden geldiğince yazıp paylaşıyorum ve okuyorum pek çok kaynağı da...
Sözün özü efendim, tüm varlığımla ve tüm iyi niyetimle ve tüm inancımla iyi bir şeyler yapma gayreti içerisindeyim. Ve tüm samimiyetimle...
Hocam, başınızı ağrıttım. Kusura bakmayın ama konu yazın dünyası oldu mu akan sular duruyor.
En derin saygılarımla ve hürmetlerimle efendim...