- 555 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
ELİF CEREN HOŞ GELDİN
ELİF CEREN HOŞ GELDİN
ELİİFFFF CERENNNN...
HOŞ GELDİNNNN...
2 EYLÜL 2014..SALI..SABAH 07.20 GİBİ CEP TELEFONUM ÇALDI..GELEN ÖNEMLİ BİR TELEFON İDİ..BİR-İKİ DAKİKADA GİYİNDİM VE HEMEN ARABAYI ÇALIŞTIRDIĞIM GİBİ SON SÜRAT SAAT 07.30 GİBİ ATAEVLER’DE DAHA ÖNCE OTURDUĞUMUZ EVİN ÖNÜNDE BULDUK KENDİMİZİ..DÖRT KİŞİ OLDUK ORADA..YİNE SON SÜRAT 07.45 GİBİ BURSA TIP FAKÜLTESİ ACİL SERVİSİNİN ÖNÜNDEYDİK BU DEFA..İÇERİDE GEREKEN BİLGİLER ALINDI VE KAN TAHLİLİ YAPILDI VE GÖREVLİ DOKTOR "ACİL PERSONELİ HASTAYI DERHAL DOĞUMHANEYE GÖTÜRÜN" DEDİ..KÜÇÜK KIZIM FATMA ZEHRA ORADAKİ BİR TEKERLEKLİ SANDALYE İLE DOĞRUCA 3-4 AYDAN BU YANA KONTROLE GİTTİĞİMİZ VE O İÇERİDE BEN DIŞARIDA BAZEN SAATLERCE BEKLEDİĞİMİZ DOĞUMHANEYE GİTTİK..BEN, EŞİM VE DAMADIM ÜÇÜMÜZ BU DEFA DIŞARIDA KALDIK..KIZIM GİRDİ İÇERİYE..SAAT Mİ KAÇ OLDU..YAKLAŞIK 08.00 GİBİYDİ..DOĞUMHANENİN BEKLEME SALONU TAMAMEN DOLUYDU..HER KES İÇERİDEN GÖREVLİLERİN VERECEĞİ O GÜZEL MÜJDEYİ BEKLİYORDU..KAPININ HER AÇILIŞINDA İÇERİDEN DIŞARIYA "ACABA BİZİMKİSİ Mİ..." DİYE BİR AKIN BAŞLIYOR VE "ACABA..." LAR HER DEFASINDA "YOK BU BİZİMKİ DEĞİLMİŞ’E" DÖNÜYORDU..KAÇ AİLENİN YÜREĞİ AĞZINA GELDİ BÖYLE SAATLERCE BİR BİLSENİZ..BİR DE O KAPI AMERİKAN FİLİMLERİNDEKİ GİBİ GÖREVLİLERİN BOĞAZLARINA BAĞLADIKLARI KART İLE AÇILMAZ MI..MERAK İKİ KATINA DEĞİL YÜZ BİN KATINA ÇIKIYOR..HATTA DAĞ TEPELERİNDE ADRENALİN ARAYAN MACERACILARA TAVSİYEM ÇOK SEVDİKLERİ BİR YAKININ DOĞUM SERÜVENİNİ BİR YAŞASALAR ARTIK ADRENALİN İÇİN DAĞLARA-TEPELERE TIRMANMALARINA GEREK KALMAZ. ŞEHRİN İÇİNDE TIP FAKÜLTESİ DOĞUMHANE BEKLEME SALONU BU HEYACANIN AYNISINI İNANIN KENDİLERİNE YAŞATIR..BİZ ANKARA -İSTANBUL ARASINDA ÇALIŞAN YÜKSEK HIZLI TREN HIZIYLA FAKÜLTEYE GELDİK AMA BURADA VAKİT GEÇMİYOR Kİ..BAKIYORSUN SAATE SEKİZİ ONBEŞ GEÇİYOR..ARADAN 3-5 SAAT GEÇTİ DİYE BİR DAHA BAKIYORSUN SEKİZİ ON YEDİ GEÇİYOR..HAYDAAA..BU NE YA..DAHA İKİ DAKİKA ANCA OLMUŞ SAATİME EN SON BAKTIĞIMDAN BU YANA..ARADAN Bİ ÜÇ-BEŞ SAAT DAHA GEÇTİ SANIYORSUN..SAAT 08.55..Bİ TÜRLÜ 9-10-11 OLUVEREYİM DEMİYOR SAATLER..BOZUK MUDUR..ÇAKMA (ÇİN MALI) MIDIR..NEDİR..ANLAŞILIR GİBİ DEĞİL..DOĞUMHANE KAPISININ HER GICIRDAYIŞINDA İÇERİDEKİ BÜTÜN BEKLEYENLER TAM KADRO FIRLIYORUZ DIŞARIYA.."HADİ BU DEFA BİZİMKİDİR" DİYORUZ..YOK..NAFİLE..YİNE OLMADI..HADİ TEKRAR BOYNU BÜKÜK BEKLEME SALONUNA...
EH BE ELİFFF..EH..Bİ DE CEREN’İN DE VAR SENİN ADINDA DEĞİL Mİ..YANİ BİZ ANLADIĞINIZ GİBİ ELİF CEREN’İMİZİ BEKLİYORUZ..NEYSE HADİ DAHA FAZLA UZATMIYALIM..HER KES GİTTİ..BİZİM ELİF CEREN GELMEZ..İNAT ETTİ YA..DAHA ŞİMDİDEN ŞU NAZA BAK HELE..YAHU ELİF GEL İŞTE..BEKLİYORUZ HACI BEKLER GİBİ..IHIHIIHH..NİYETİ YOK..ON TON YÜZBİN SEKBEŞ TRİLYON KİLO NE BİLEYİM İŞTE O KADAR LİTRE SU İÇTİK HARARETTEN..GELMEZ..
NEYSE..SAATLER BU ARADA KAÇ OLDU DERSİNİZ..18.30...İÇERİDEN MAVİ ELBİSELİ GÖREVLİ BAYAN ELİNDE BİR BEBEK İLE BİZE DOĞRU GELMEZ Mİ..."ALLLAAAHHH" DİYE BAĞIRDIK HEP BİRDEN..HÜCUMA KALKAN OSMANLI ORDUSU GİBİ..YARABBİM BU NE GÜZEL BİR TABLO BÖYLE..ÖPTÜK KOKLADIK..MİS GİBİ MAŞALLAH..RABBİM NAZARDAN KORUSUN..CÜMLEMİZİNKİNİ..TABİİ BU ARADA MÜTHİŞ BİR TELEFON TRAFİĞİ YAŞADIK..ALLAH RAZI OLSUN DOSTLARIMIZ BU MUTLU ANIMIZDA YANIMIZDA OLDULAR ŞAHSEN VEYA TELEFON İLE..AYRICA BOL BOL DUALAR ALDIK..HER BİRİNİZE ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUZ..ALLAH RAZI OLSUN..HAKKINIZI HELAL EDİN..
ELİFCİK..GÜZEL ELİFF..ELİF CEREN’İMİZ..HOŞ GELDİN ARAMIZA..SAFALAR GETİRDİN..
ÖMRÜN GÜZEL OLSUN..SAĞLIKLI OLSUN..BAHTİYAR OLASIN..
GÖK KUBBEMİZDE HOŞ SADA BIRAKAN BİR ÖMRÜN OLSUN İNŞALLAH..
RABBİM ANALI BABALI BÜYÜTSÜN..
YÜCE RABBİME EMANET EDİYORUM SENİ..
CANIM BENİM HOŞ GELDİN...
BİR BAK SANA NASIL HOŞ GELDİN DİYORUMMMM...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.