- 577 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Sen Ölümüm(sün) Kardelen
“sen yıllar önce küçük bir anıdan arta kalan olabilir miydin ya da zaman çokluğundan… Sen ölümüm!”
…ölsem diyorum, yıllar sonra ruhumu-bedenime kavuşturacak gücü aşkında bulabilir miyim acaba. Yanına gidip aldığın nefese ortak olmaya ihtiyacım var; sanırım bu su sıralar seni kuşanıp saklanmalıyım en kuytu yer(d)e…
—seni özledim.(şimdi) kim bilir ne yapıyorsun? Yaşantında olmak, buna inanmak ve hatta düşünmek bile beni mutlu ederken, başka ihtimalleri sana sunmayı nasıl aşk bilirim. Bu sonum olmaz mı sanıyorsun/ kahrolurum sevdiğim…
/ilk defa istemeden sayısız felaketlerle geldim sana. Hiç istemezdim böylesine bir kavuşmayı; seni bekletmek-gizlice kaderime böyle bir anın girmesi-ve seni üzebilmek sanki ölümü kuşanmaktı. Aşk sabırdı! Beklemek sevgidendi, ya emek? Belirlenmemiş zamanda bu kadar ayrılığa yakın olacağımı bilseydim sensizliğe emin ol asla izin vermezdim. Seni kaldırımlarda beklettiğim için-bana kendini anımsatmayacak duygu çokluğunda bulunma olur mu? Utancımın, ömrüme en derin yerden darbe vurmasıyla zaten yüreğine “önemsizlik” düşüncesini doldurmuşken, ne olur zıt çelişkilerde çoğalmayalım. Benzeri olmayan sevgimize devam edelim…/
—seni özledim(her zamankinden daha da çok.)seni herkesten daha fazla severken, yüreğimi bu inançla süslüyordum. Çok mutluydum, seni özlemelerimde şeytanı sustururken-kötülüğe dair ne varsa- yok oluyordu!
…hükümlü kaldığım bir gece,
Çünkü sen varsın düşlerimde…
Olağanca güzelliğinle yıldızları yakınlaştırıyorsun,
Gözlerime düşüyorsun, her defasında…
—yüreğim-bana “sen” diyor, durmadan.
Bu gece yine sana yazıyorum ama bir fark var. Bu sefer uzun yazıyorum. Kelimeler her ne kadar kısa cümlelerde bütün olsa da, bu gece diğer gecelere inat uzun yazıyorum. Anlamım senken zaten kısa olamaz ki hiçbir şey… Yeryüzünün en anlatılası duygusuyla seviyorum seni…
—Birbirine hiç benzemeyen kavuşmalarımızı düşünüyorum da başkalaşıyorum. İyi ki seni seviyorum. Sayısını bilmediğim mutlulukları kuşanıp kendimi yoluma adıyorum, çok mutlu oluyorum-tarifi yok bunun-mutluluğumun böyle bir aşkta var olması, sensiz geçen nice günlerimin sevgiye dönüşmesinin tek kanıtıdır. Aşkta emek budur! Sevmek, sevgilide kendini keşfetmekse-dev dalgalara meydan okumak-yaşamanın özetidir. Bu uğurda canlarını sevdiklerine adayanlara inanarak-seni çok seviyorum…
Emre onbey