UMURSAMAYARAK yaşamak..!
’’Nan’’ ekmek,
yâni nîmet demektir.
’’Kör’’ ise görememektir.
Nankör kişi,
potansiyellerini,
olanaklarını göremeyendir.
Kişi
önce kendi hakikatine,
yeteneklerine
ve
verilmiş nimetlere nankör olur..!
Kör ile gören
bir olmaz...aşık olanla olmayan gibi.
Karanlıklar ile Işık da.!
gece-gündüz..siyah-beyaz ..ölü-canlı misali.
demek ki işimize gelen faydalıdır..işimize yaramayan ve gelmeyen faydasızdır..
faydalı gereklidir..faydasız gereksizdir.
faydalı olmazsa olmazımızdır vazgeçilmezimizdir..faydasızsa öncelemeden hakettiği değeri vermeden ,göstermeden UMURSAMADIĞIMIZDIR.
insanlara karşı genel tavırlarımızda böyleysek..
olacaklardan
yaşanacaklardan
olmayacaklardan
peşin olarak haberdarız demektir.bilerek yaşamak..bilerek kazanmak..bilerek kaybetmekle elde edilen tecrübelerimiz ve yediğimiz kazıkların toplamı..attığımız kazıklarla eşitse normal sayarız..denge hangi tarafa doğru ağırlıktaysa ona göre de tavırlar belirleriz..doğru ama yanlış..öyle ya da böyle.. UMURSAYARAK VE UMURSAMAYARAK yaşamak böyle bencesiyle..
ömürler sayılı..mezarlıklar kendini vazgeçilmez zannedenlerle dolu..yaşayanlar arasında biz de varız şimdilik.herkes ile herkes gibi olmakla güzel geçinmeyi sağlarız bir yere kadar..sonrasında gelişen FARKLILIKLAR kişisel zenginliklerimizdir.
hayat akışında "dost kalitesini" belirleyen en açık ve net ölçü nan-körlüktür diye düşünenlerdenim..!
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.