- 1063 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
YAŞAM VE ÖLÜM
Yaşam ve ölüm arasında git gellerdi sevgi,ne yakamı bıraktı ne de mutluluğa saldı.Geçmişimi unutturan ileriyi yok eden bir hasretti sevgi,hadi tebessüm et istediğin bu değil miydi zaten,bak acı çekiyorum bak senin için ölüme adım adım yürüyorum,hadi tebessüm et senin o tebessümün benim sana olan nefretimi tazeliyor,bırak aşkı bir kenara kin,öfke sarıyor kalbimi.Vaybe dediğim gençliğime eyvah dedirttin,hayat ne güzel derken al Yaradan’ım dedirttin.Evet sendin, sen bende bendin beni böyle bıraktıpta gidendin.Gündüzleri uyuyorum hep, gece senin hayalin daha yakın oluyor çünkü düşündümde gece ölmek isterdim,verilecek Selanın sabahın ilk saatleri olmasını isterdim,sıcağa kalmadan bedenim,kalbimin acısı,yüreğimin sancısı belli olmadan gömülmek isterdim.Zifiri karanlıklar saklasın naaşımı...Ey güzel sanma son satır olurdu bu mısralar,toprak altındanda yazardımsana tuttuğum böceklerin kanıyla.Hadi şimdi git beni yalnız bırak bu hayaller öldürecek yoksa beni...
Ceyhun ALTUNKAŞ
YORUMLAR
Yaşam ve ölüm arasında git gellerdi sevgi,ne yakamı bıraktı ne de mutluluğa saldı...
Vaybe dediğim gençliğime eyvah dedirttin,hayat ne güzel derken al Yaradan’ım dedirttin...
Ey güzel sanma son satır olurdu bu mısralar,toprak altındanda yazardım sana tuttuğum böceklerin kanıyla...
Saygı Ve Sevgilerimle Gönül Dostlarım...