- 594 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Sevmenin yedi rengi
İnsanın yaşamında birkaç defa aşk yaşaması mümkünmüş,bunu yaşıyarak öğreniyorsun...Yaşam karşına çıkan insanlardan ve olaylardan ibaretmiş bunu idrak edebiliyorsun...Fakat şunu son 1 aydır net bir şekilde anladım ki,
aşk,yaşadığın her insanda ayrı bir renk ve tad alıyormuş...Şimdi benim yaşamıma giren insanı düşünerek yazıyorum bunları..Yaşamıma ben istediğim için ve çabaladığım için girdi,beni gördü ve sevdi..Dahası sevmekden öte,kendinde olan sevgisinin merhametini,gurursuz ve çıkarsız sevgisini ayaklarıma serdi...
Bir insanda ancak böyle bir güzel yürek olur,kalbinin güzelliği,beni sevmesindeki şefkat ve hassasiyet karşısında erimemek mümkün değil asi yüreğimde...Yüreğim duruldu,sol yanım onun oldu...Allaha,ne büyük bir armağan gönderdin dedirtiyor hergün...
Bundan önce yüreğime aldığım her insanın kalbimde yeri özeldir.Yaşadığım her aşk dolu günümün arkasındayım.Hatırıma geldiğinde sevgiyle yad ediyorum...Ama bu başka bir sevgi,başka bir mecra,hergün yürüyorum onunla öyle güzel duygulara,öyle anlamlı ve erdemli paylaşımlara ki,tarifi,izahı mümkün değil...
Huyunun ve karakterinin güzelliği karşısında eriyorum,tanıdıkça düşdüğüm ve düşmekden zevk aldığım dipsiz bir kuyu...Yusuf oldum sevdasında...Mecnun oldum kalbinin karşısında...Yaşadığım herşeyin ezberini bozdu...Beni benden aldı...Sevgisinin deryasına attı..Yüzüyorum şarhoş bir kalple...
Adı sol yanım oldu..Elleri huzurum,gözleri sevda deryam oldu..Tatlı dilleri yarenim,zamanım,aklım hepden onun oldu...
Gerçek sevginin rengini,yüreğime yaşattı..Yaşatıyorda...Mevlam teşekkür ederim böyle değerli ve böyle erdemli bir aşkı bana yaşattığın için...Böylesi kişiliği ve karakteri,yüreği tam sağlam birini ömrüme sokduğun için...
Sevmenin yedi rengini yüreğime yaşatan sevgilim...Seni sevmek dünyanın en güzel duygusu...brn
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.