- 594 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Düşündüren sözler-88
*Kitap, konuşan kâğıttır. Kâğıdı konuşturan da yazardır.
*Bize vurulan ilk zincir, kendimizindir. Bunu diğerlerininki izler.
*Fırsat kendiliğinden ayağımıza kadar çok nadiren gelir; fırsatları artırmanın yolu onları yaratmaktır.
*Malımı mülkümü, her şeyimi alabilirsiniz; aklımı asla!
*Dostun düşmana dönüşmesi, yeni düşman kazanmaktan daha kolaydır.
*İnsanlar tıpatıp aynı mı? Düşünceleri neden aynı olsun?
*Düşmanını yok etmek yerine, ondan yararlanmayı seçebilirsin.
*Gönülden isteyen, gönlüne göre bulur.
*Matematiksel yapıya sahip, fizik kanunlarının geçerli olduğu bir evrende yaşayan ama sorunlarını metafizik yöntemlerle çözmeye çalışan insanlara hayret etmemek mümkün mü?
*Birçok kişi makama, şöhrete ya da mala sahip olunca mutlu olacağını sanır. Yanılır. Sahip olunan her şey korunmak ister ve beraberinde kişiye birçok sorun getirir. Bunu anlayan insanların çoğu geriye dönmek ister, ama artık çok geçtir, dönemez.
*Genel seçimlerde ”Seçilmişleri” seçmek seçim midir? Böylece özgür irademize dayanarak oyumuzu kullanıp, ülkeyi kimin yöneteceğine karar vermiş mi oluyoruz?
*Yoksul çıplak gezdiği için utanıyor. Utanma. Asıl utanması gerekenler seni soyanlardır. Giyinik göründüklerine aldanma asıl çıplak onlardır.
*Çocuklar zannettiğinizden çok daha hızlı öğrenirler. Yanlış bir davranışta bulunun da nasıl çabucak öğrendiklerini görün.
*Sadece malımızı çalanlara hırsız dersek; zamanımızı, neşemizi, mutluluğumuzu, iyi niyetimizi, fedakarlığımızı, cömertliğimizi çalanlara ne diyeceğiz?
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.