- 1120 Okunma
- 3 Yorum
- 2 Beğeni
SANATÇI VE ŞAİR
Sanatçı ve şair yaratıcıdır her hangi bir şeyi yaratırken yeni bir eser meydana getirirken başka bir insan kimliğine bürünür, doğum sancıları gibi sancılar çeker ama sonrası çok güzel olur, bir başka olur adeta, onun sevgisi bir güneş gibi doğar.
Başka bir musiki gibidir şiir. Şiirde nefes ve ses iki temel öğedir. Dinlerken kulağı bir ses gibi doldurmazsa halis şiir değildir. Çok emek ister çok can taşır şiir. O edebiyatın en ağır abisidir edebidir şiir. Kuralları çok etkisi derindir şiirin. gidemediğiniz yerlere götürür şiir insanı. O yüzden herkes şair olamaz. Akılda düz yazı oluşur önce sonra o şiirleşir şairce kağıda dökülür veya ağızdan çıkar şiir.
Ömrü kısa olan kelebeğin yaşama zamanı kadar sürede yazılır fakat manası güçlüdür şiirin. O yüzden rahatsız etmek ona zarar verir, kendince bir dünyası vardır onun.
Zordur sanatçı ve şair olmak. Hele birkaç dalda yaratıcılığı konumu var ise oldukça zordur. Onu tanıyamazsınız oldukça gariptir iyilik sever sevecendir hiç bir yalan, kötülük göremezsiniz onda. Sanatçı ve şairler çevrelerinde fark edilirler bazen de içine kapanıktır.
Dikkat edilirse fark edersiniz. Saygılarımla.
Behçet Bük 4/20.6.2015