ve insan kendine eder ne edecekse..!
"Bana ait",
TÜM GÜZELLİKLER BANA AİTTİR.ben başardım tek başına başkaları yardım etseler de gerçek başarı "benimdir işte" bencilliğinde olanlar ne kadar yorgunlar özel ve genel hayatlarında.. bir türlü rahat edemezler..bir türlü dinlenemezler ki..güzellikleri kendisinde toplamak için ömürlerin yetmeyeceğini unuturlar da bencillik biriktirirler durmadan..bıkıp usanmadan..
"benim",
benim..benimm..benim işte.halleden benim..işi bitiren benim..SEVEN BENİM..aşkı yaşatan benim..ben olmasam her şey bozulur..güç benim..diyenleri özle yalnızlıklarında görsek..kimbilir nasıl zavallılıkları vardır..hayatın ve insanların yasakları..engelleri ve imkansızlıkları yüzünden..nasıl da çaresizdirler aslında..
"varım",
ben varım..her şeye varım susamışlığında..iştahında olmak çok yoruyor gerçektende..
"önce ben",
önce bana..öncelik benim.çünkü ben uğraştım..ben istedim..ben söyledim..ben hatırlattım..ben olmasam olmazdı ki iddiasıyla sahiplenmeler çok üzer insanı aslında..paylaşımcı olmayanların nasıl ezildiklerini görmek anlamak lazım.her şey insanın tek oluşuyla halledilmiyor ki..
SEVGİLERDE TEK oluş misali..!
sevgilerde tek taraflı daha çok seven durumu..
sevgilerde sevgileri yaşatmada daha gayretli oluş halleri..
" sadece ben",
sadece ben olayım..sadece ben olmalıyım diyerek dostlukları..AŞKLARI VE ÖZEL ARKADAŞLIKLARI BOĞAN SEVGİLERLE bitirmek hatası...çok kolay işte.
"hep bana"
hep bana öncelik ver..hep ben önde olayım..ilk tercih ..ilk seçilen ben olmalıyım diyerek insanların ilgilerini çekenlerin sahiden de kaybettiklerini çok görmüşüzdür..
düşünceleri,fikirleri..bencillikleri..kıskançlıkları..imrenişlerde haddi aşmaları
İnsanın kendini, kendine AV eder...kendi kendinin avcısı olur...hem kazanan hem kaybeden olduğu için ERKEN yorulur.
ve insan kendine eder ne edecekse..!
gelsin pişmanlıklar..
gelsin değerimi bilemediler ağlayışları..
gelsin sitemler..
gelsin yaşamayan aşklar..
gelsin hasarlı dostluklar..
gelsin sırayla ne gelecekse..!
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.