- 616 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Düşündüren sözler-86
*Öfkenin seni yenmesini bekleme, sen onu yen.
*Kurumları iflas etmiş bir toplumda, kargaşa halinin sürmesi değil, sürmemesi anormaldir. Böyle bir durumu izah edebilecek bir sosyal bilimci de yoktur.
*Üretmeyen asalaktır, dediğimde bir tembel yattığı yerden soruyor: “Ben ne üretebilirim ki? Benim üreteceğim hiçbir şey yok.” Aksine, herkesin üretebileceği o kadar çok şey var ki... Çiçek üret, düşünce üret, buğday üret, iyilik üret, dostluk üret, üret, üret...
*Kafadaki perde kalkmadan gözdeki perde de kalkmaz.
*Balık oltanın ucuna takılınca özgürlüğün değerini anlar.
*Konuşmak, yemek yeme gibi önemli bir ihtiyaçtır. Nasıl ki yemeğin kararı kişiye yarar, aşırısı zararsa; konuşmanın da öyledir.
*. Övene ve yerene bakmadan; övgüye kanma, yergiye de üzülme.
*Eşyayı insanın önüne geçiren her türlü zihniyeti ve rejimi reddediyorum.
*Riyakarın diline düşen ahlâk, onun için sadece çıkarlarını korumada kullanabileceği bir araçtır.
*Dürüst davrandığı için ödül bekleyen kişi, gerçekten dürüst müdür?
*Hesap vermeyeceğini düşünen iktidardan, her türlü haksızlık ve zulüm beklenebilir.
*Sevmek için geç kaldığına mı inanıyorsun? Belki de kalmadın ama sen öyle sanıyorsun!
*Başkalarını bilmekle mi övünüyor musun? Ya bir de kendini de bilseydin...
*Doğada merhamet yoktur, torpil ise hiç yoktur.
*Bilmeyip de bildiğini zanneden insanlar birbirlerini kolayca bulurlar. Zamanla örgütlenirler ve diğer insanlar için büyük bir tehlike haline gelirler.
*Yaşamak ciddi bir iştir, ama gene de siz fazla ciddiye almayın.
*Aslında ayrılığın götürdüğü hiçbir şey yoktur, sadece kalbe bıraktığı acı veren ağır bir yük vardır.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.