Devletleşen bireyler....
Okuduğunuz yazı Günün Yazısı olarak seçilmiştir.
İtalyanların meşhur bir sözü vardır, “ topal bir kadın ile yatmamış olan kişi Venüs’ü en olgun halinde bilemez “ derler.
Hangi sebep bu sözü İtalyanlara söyletmiş ve dilden dile dolaştırmış bilinmez ama aynı şey kadınlar içinde geçerlidir, erkekler içinde.
Çünkü amazonların kraliçesi kendisi ile sevişmek isteyen bir İskitliye ne demişti?
“bu işi bir topal bile senden daha iyi yapar” .
Bu demek değil tabi ki topallar ayrıcalıklı.
Toplumsal kurallarımızı geliştiren kültürcüler bunu böyle bilip, yapılması gerekeni ona göre düşünmelidirler.
Kraliçeden kötü laf işitmemek için.
Milyarlarca elbise içine giren ve bir saat konuşma ile yorgun düşen topallara ihtiyacımız yok diye düşünüyorum.
Kaybedenin biz olduğumuz bilgeliğine girmeye gerek yok.
İşçinin hakkını koruyamayan, sendikaların yemeklerinin maliyetini sırtımıza vuranlara.
Fakir fonundan bilgisayar alanlara.
Telefon görüşmesini sırtımızdan yapanlara.
Evdeki telefona ihtiyaç duymayan yurt dışı akraba ilişkilerine.
Devlete ait fotokopi kağıdını evlerine taşıyanlara.
Gümrük kapısından dışarı çıkana kadar papaz yeşili isteyenlere.
Evde ilacı olup fazla ilaç yazdıranlara.
Hastaneye tansiyon şikayeti ile giden hastalara yatış veren hastahanelere.
Hiç mi hiç ihtiyacımız yok!
İnin sırtımızdan artık, yol kesen topallar, amazonların kraliçesine giden yol bu ülkeden geçmez.
Psikolojik sağlığımız dengede her şeyin farkındayız.
Topal numarası yapmayın!
YORUMLAR
Yazının içeriğine itirazım var sanılmasın... ama
Çare gösterilmemiş !... sadece inin sırtımızdan "artık"
"artık" burada çift manâda kullanılabilir... kullanılamayan atık anlamında mesela ?
İnin sırtımızdan artık deyimini aslında herkes bir diğer gurup için kullanabilir...
Bence daha netleşmesi lazım... tablodaki kim ? İnmesi gereken kim ?
Saygılarla
İnin sırtımızdan artık, yol kesen topallar, amazonların kraliçesine giden yol bu ülkeden geçmez.
Psikolojik sağlığımız dengede her şeyin farkındayız.
Topal numarası yapmayın!
---------------------------------------------------------
Çok haklısınız da ben kendi adıma "Psikolojik sağlığımız dengede "diyemiyorum...
Bütün bunları görüp bilip seyirci kalmak mevsimlerden kışı yaşatıyor bana ...Bu olaylara neden olanların karikatürlerini çizmem de beni rahatlatmıyor...
Ellerinize sorgulayan yüreğinize sağlık.kaleminiz kırılmasın...
Sayın Keçe'nin yorumunu okuyunca gülümsetti beni.
Aslında buna benzer ben de bir yorum yapacaktım caydım :)))
Gayet gözlem gücü yüksek ve bir o kadar yazıya aktarırken örneklendirmelerle manidar olan yazınızdan dolayı kutlarım.
Bazen çevreye boş gözlerle bakmamak ve bir o kadar da ses çıkarabilen bir gençlik olma hayalimizin bitmemesi ne güzel, mutluluk verici.
Sevgiyle...