İnegölde yağmur yağıyor
Anbean İnegöl de
Nasıl bir yağmur bardaktan boşalırcasına, gök gürültüsü de cabası..
Çöpleri atmak için evden çıkmıştım. Orada kalakaldım saniyeler içinde her taraf göle döndü. Uzun uzun aralanık kapıdan yağmuru seyrettim..
Cumadan gelen küçük oğlumda sırılsıklam oldu. Ayakkabıları kendinden daha çok ıslak !
Çöpüm hala apartmanın giriş katında kapının arkasında yağmur dinsin gidip çöpe atacağım dinmez sede nasıl olsa hafifler..
Böyle havalarda nasıl sıkıcı oluyor.. Ama olsun!
Cuma vakti dualı vakit üstelik avur mübarek günler..
Yani yine güneşsiz bir hava! Allah sağlık versin.. Ne diyelim işte böyle biraz kendi kendime konuşuyorum..
Balkonda yağmuru seyrediyorum. Çamaşır tellerinde damlalar.. Göletlerin üstüne düşen damlalar ise ocakta kaynayan su gibi dağlar puslar altına gömüldü.
Günlerden ramazan ikinci günü!!
Ya oynamıyorum artık gidiyorum..
Nurten Ak Aygen
19.06.2015
YORUMLAR
Ayy..canım yağmur..Nasıl severim seni nerede hangi koşulda olursa olsun. Ben de geçen gün bir arkadaşımın yıllar önce rahmete kavuşmuş anne-babasının mezarını ziyarete gideceğini benim de kabir ziyaretlerini sevdiğimi bildiği için gelip gelemeyeceğimi sordu. Gitmezmiydim hiç. Evden çıkarken sıcaklık tavan yaparken bir saatlik yolun yarısında adeta kıyamet koptu. Şoför sileceklere rağmen yolu göremez oldu. İnsanlar şaşkın. Kaptan'cığım dedim, yağmur bu hızla böyle devam ederse siz bizi indirmeyin. Ya da otobüsü uygun bir yere çekin içinde bekleyelim aktı.Son basamaktan yere adımımı atar atmaz.O da ne sanki bir mucize oldu.Yağmur damlasından eser yok! KABRİSTAN türlü çeşit ağaçlar güller çiçekler üzüm asmalarıyla bezeli. BAYILDIM.İlgililer çaylar ikram etti Ziyaret manevi bir şölene döndü. Bereketle geldiniz.Bu çay ne ki dediler..Siz de bana bir dolu yazma imkanını verdiniz. Sağolun Varolun. Ömrünüze bereket.
NurtenAk
Sevgilerimle.. Selamlıyorum..
Hayırlı günler..
NurtenAk
Değerli yorumunuz için teşekkür ederim..
Saygı ve selamlar..
NAZMİ ŞENUSTA
NurtenAk
Her şey gönlünüzce olsun!
Saygı ve selamlar..