BABAMA
onu kaybettiğim gün henüz 79 undan 10 gün almıştı tamam dedim bir daha nefes alamıcam yada elim kolum artık kalkmıcak her sabah onu gördüğümde yanağına öpücük kondurup günaydın diyememicem sofraya bir tabak eskik koyucam her kapı çalınışında o diye yerimden kalkmıcam neden babam neden erken gittin.Bize yalan söyledin sen hep demezmiydin ben bütün arkadaşlarımdan sonra ölücem daha çoook erken peki şimdi bu oldumu seni son gününde uğurlamadan önce ben hala bir umutla eve dr çağırdım sen belki duyuyordum haykırışımı isyanımı ama o kücücük olmuş bedeninle kalkıp cevap veremiyodun bana annem kızım hazırlık yapmamız gerek dediğinde ona bağırdım hayır dedim babam kalkıcak hadi bana çay koy kızım karşılıklı içelim dicek dedim olmamalıydı babam sen benim dostum arkadaşım canım kanımdın akşam üstü herkes bize gelmeye başladı ne oluyor sanki sözleşmişler gibi hepiniz aynı andamı geliyosunuz der gibi yüzlerine baktım kuranlar okundu bense babamın yanında sandalyede elini tuttum yüzünün o pamuk halini öptüm her öpüşte ona söylediğim şeyleri duyuyordu babam biliyordum ben yanındayım elimi sık dedikçe kuvvetlice sıkıyordu bu bana babamın hayata biraz daha tutunduğunu göstergesiydi saatler geçmiş ben hala aynı şeyleri yapıyordum ablam abim hepimiz sırayla deniyorduk sıra bana gelince bak senin bıcırığın yanında eğer elimi sıkmazsan seninle konuşmam sabah oluncada öpmem diyede naz yapıyordum yeşil gözlüm atam canım babam sa saatler geçtikce elimi sıkması hafif olmaya başladı biliyordum gidiyordun babacığım ben daha kuvvetli hadi bitanem dedikce son gayretlerini yapıyodun gece saay 21 05 de ben tekrar canım yanındayım bak gitmiyorum ha gayret dediğimde elim boşta kaldı hayır dedim ölmedi şaka yapıyo o anı anlatamam hayat durdu saat durdu babamın bize dediği hep şuydu kendinizi bize bir şey olursa asla bırakmıcaksınız sözümüzü tuttuk babacığım feryatlar etmedik ama sakın bize kızma içimizde yaşadık akan gözyaşlarımızı sadece aile içinde yaptık bu sana verilen bir sözdü şimdi geceleri yatmadan senin resminle konuşuyorum sana evimizde olanları anlatıyorum emanetin olan anneme iyi bakıyorum gözün arkada olmasın pamuk yüzlüm allah onu başımdan eksik etmesin NUR İÇİNDE YAT RUHUN ŞADOLSUN . Evet arkadaşlar bu yazı benim babama duyduğum hasrettir bilmenizi isterimki ölüm acısını bilenler beni anlıcaktır SAYGILARIMLA:)
YORUMLAR
benim acım çok taze sizi okadar çok iyi anlıyorum ki...iyiyydi babam cumartesi akşamı pazar sabahı acı haberini aldım...14 haziranda konuştuk gülüştük sohbet ettik...15 haziran babalar gününde küt diye gitti...gün geçtikçe özlüyorsun ve bir yerlerdeymiş te gelecekmiş gibi...ruhları şad olsun kabirlerinurladolsun...saygılar arkadaşım...