- 534 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
CİNSELLİK
CİNSELLİK:İnsanların belli bir yaş olgunluğundan sonra teorik olarak öğrenmesi gereken etiksel(ahlaksal) değerler bütünlüğü vardır.Etik olarak öğrenilmesi gereken konulardan biride, biyolojik ihtiyaç manasına gelen Cinsellik mevzusudur.Cinsellik literatürlerde karşı iki cins arasında meydana gelen bedensel yakınlaşmadan duyulan hazdır.
Cinsellik evrensel etik kurallar içerisinde devamlı konuşulan ve tartışılan bir temel konu olarak sosyolojik,psikolojik ve tıp bilimleri bazında işlenerek seksüalizm adını almıştır.Seksüalizmde homoseksüel, transeksüel,lezbiyenlik ve sübyancılık gibi psikopatik sapkınlıkların yer alması.Eski bir felsefi sistem olarak bilinen Epikürürcü (zevkci) zihniyetin gelişmesine ve yayılmasına da olanak tanımıştır.Metafizik disipliner yapısıyla; seksüalizm ve Epikürcülük kavramlarını tümden dışlayarak bu felsefe sistemleri reddeder. Metafizik aksiyonda cinselliğin evrensel tanımı; İki karşı cins arasında temel değer yargılar ile dinsel kurallar içerisinde temiz ve doğru yollar izlenerek biyolojik ihtiyaçların giderilmesine denir.Metafizik sistematiği sadece bilinmeyenle ilgilenmez,ilgilenmesi gerekenle de ilgilenmesini bilir.Bu bağlam da metafizik aksiyon cinselliği tartışılması gereken doğru bir konu olarak seçmiştir.Metafizik içerisinde feminist doktrinler ve görüşler yer almaz.Metafizik disipliner yapısıyla cinsellik konusunda kadın ve erkek ilişkilerini eşit ve insan haklarına saygılı olarak işlemek ile mükelleftir.Metafizik uzmanlığı üstüne aldığı sorumluluğu tüm hakları ile bilir.Hiç bir kadın sosyal yaşamda ırzına,namusuna ve insanlık onuruna dil uzatılmasını istemez.Kadınları sadece cinsel obje olarak gören geri zihniyetler,kadınları aldatarak yada dramatik tuzaklara düşürerek kaderinde bu da varmış dedirtemez.Her ne kadar istisnai olsa bile yasal olan ve olmayan yollarla cinselliği ekonomik kazanç için yapan kadınlar,toplumun genel ahlak ve sağlık yapısını bozmakta olduğunu bilmekte ve bu yollarla çeşitli hastalıklara neden olmaktadırlar(Genelevler-randevuevi).Aynı şekilde homoseksüel zihniyetli cinsellik, insanların içinde bulundukları sapkınlıkları ortaya çıkarıp günahlara meyil vermesi,bu sapıklıkların komple terkedilmesi gerektirdiği inancını doğuruyor.Kuran-ı kerim gibi ilahi ve evrensel kitapta Lut kavminin başına gelenler,insanlara bir uyarı niteliğinde olduğu açıktır.Günden güne sayıları artan homoseksüelliğin, toplumsal bozuklukları ve dejenerasyonlarıda birlikte getirmesi toplumdan topluma aktarılan kültürfiziğe aykırıdır.Erkek erkeğe olan cinsel ilişki Metafizik sistemetiğinin teoloji(dinbilim)alanında incelendiğinde YARATAN tarafından affedilmeyecek kadar büyük günahlara vebal olduğu görülür.Bununla birlikte Lezbiyenlik gibi kadın kadına olan cinsel ilişki boyutunun ilerleme gösterilmesini bazı çevreler tarafından cinsel tercih olarak dile getirilse bile son derece bağnaz ve temelsiz saçmalıktır.Cinselliğin özgürlük boyutu sadece kadın ve erkek arasında meydana gelen ruh elektiriğinin çekimsel kuvvetidir.Diğer cinsel tercihler metafizik aksiyon disiplininde sapıklık ve psikopatizmle değerlendirilmektedir.Metafizik bu yollarla cinsel tercih yapan insanlara asla bu durumdan vazgeçilemez demez, metafiziğin pragmatik(faydacı) yönü modern toplum için ideal rehberdir.Allahın yarattığı zamanın, en küçük bir anı bile TEVBE kapılarıyla açıktır.İnternet dünyası bu konular ile istismara açık bir şekilde hizmet etmektedir.Pornoğrafik ve erotik yayın yapan sitelerin ve kendilerine internet sohbet odalarında lez...,homo...,nicini takarak kendi cinsiyetlerini unutan insanlara ve bu yollara diğer masum insanları tuzaklara düşüren insanlara yazıklar olsun.
Toplumları bir araya getiren evrensel etik kurallarıyla EVLİLİK kurumuna yakışır ve temiz yollarla CİNSELLİĞİ yaşamak en güzeli ve en doğrusudur.Dinimiz ve diğer ilahi dinler diyaloğları Cinsellik konusunda insanları bilinçlendirme konusunda daha eğilimli olmalıdır.İlk cinsellik konusu Ailelerde öğrenilir,baskıcı şekilde değil,yön verici ve doğru yollar inançlar ve insan değeri ile anlatıldığında görülecektir ki!Cinsellik konusunda bilinçli insanlar yetişecektir.HİÇBİR İNSAN GÜNAHSIZ DEĞİLDİR,AMA HİÇBİR İNSANDA GÜNAHLA YAŞAMAK İSTEMEZ.İNSAN ALLAHIN YARATTIĞI EN GÜZEL VARLIKTIR.TEVBELER İNSANLARIN GÜNAHLARI İÇİN VARDIR.
Metafizik Uzmanı Gökhan Hani.