sevgiler..zorlamaya gelmiyor ki..!
Bazen insanları sebepsiz seversin;
Bazen de sayısız sebep arar,
yine de sevemezsin…
anlatamazsın..soramazsın kimseye..özel bir durum gibi saklanır saklanır saklanır işte..
bazen insanları kendince sebeblerden keyfince sevmezsin
bazen de kendini sevmeye zorlarsın illa da sevesin diye..!
sevmeye zorlanmak güzel..sevilmeye zorlanmak başka güzelmiş aslında.
bazen seversin söyleyemezsin de gösterirsin
bazen seversin gösteremezsin..
çelişkili haller gibi görünse de nazdır..cilvedir..cazibeli duygular şölenidir bir anlamda..
bazen anlatmak istersin beceremezsin sevsen de
bazen de seversin seversin seversin seversin göstermezsin bir kerecek bile..!
sevmeyi sevmek bambaşka bir güzelliktir ruhlara..
bazı insanlar sebebsiz seviliyor her nedense..her nasılsa
sorgulanmadan..öngörüsüz hatta nasıl bişey ise..
sevmek özgürce..sevilmek özgürlüklerde alabildiğince rahat bir tercihtir bence..
seveceksen sev be kardeşim severek yaşa..yeter ki sen sev..en faydalı iştir severek sevilmek..sadece sevmek bile yeter insana..!
bazen sevmek istiyor insanın canı en ince duygular sevinciyle
bazen sevilmek istiyor insan en keyifli haller eşliğinde..
hayat sevince güzelleşince isteniyor işte..biri olsa da sevse..biri olsa da sevilse..sevgiyle insanların güzel yaşayışlarını düşünmek bile güzel..nerde kaldı ki sevmelerle sevilmelerin hayalleri bir değerli..kıymetli ve öncelikli..yorgunlukların en güzelidir sevmeler..güzel yüreklilerle sohbetler..
seven beklenir..geldin de sevsin işte.
sevsin de nasıl severse sevsin..illa ki vardır bir sevme tarzı diye emanet edilir sevgiler aşklar sevecek olana..!
sevmek sadece sevmek bile yetiyor insanın boş zaman dediği vakitlerini süslemeye..kimin sevildiği tabii ki de önemlidir de belli olmayan bir insanın habersiz sevilmesi bile seçeneklerdendir bu meydanda..dünya bir meydansa..yaşanacakların en güzelleri arasında bireysellik zevki sevmededir..keyfi ise sevilmededir...!
istesen seversiin...istersek severiz..
istesen de sevemezsin bazen..istersen tabii ki de sevmezsin..
kimse kimseyi sevmeye de sevilmeye de zorlayamaz..
sevgiler..zorlamaya gelmiyor ki..!
sevgililer zora gelmiyor ki..
yaşamak güzel..güzel yaşamak harika..güzrel yüreklilerle yaşamak muhteşem bir paylaşım..!
hayat sevince heybetli..seven heybetli..sevilen kahraman.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.