- 1195 Okunma
- 5 Yorum
- 3 Beğeni
İKİ KURŞUN
Engin dağlara aşık bir ceylandı kadın. Esaret zincirlerini hayallerinde kırar, duygu fırtınalarını şiir tadında yaşar, sevdiğine tapar ama belli etmezdi kadın..
Asiydi.! içine sığmadığında isyanı esip geçerdi bazen. Sonra kabullenir ve susardı kadın. Çizilen kaderineydi isyanı. Hep duygularını görsün isterdi gardiyanı.! Hep hoş etsin isterdi gönlünü, çünkü duygularıyla yaşardı..
Huzur bulmaya gelmişti o çok sevdiği dağlara. Gece hüzünlere gebeymiş, avcılar pusuda beklermiş bilemedi kadın.. Oynanacak oyunları sezemedi kadın..
Gecenin karanlığında pusudaydı zalimler.. İlk el bastı tetiğe ilk kurşun beynini delip geçti. Can paresi maralı geldi gözlerinin önüne. Onun için yaşamalısın dedi, direndi yıkılmadı.!
İkinci el kalbine nişan aldı bastı tetiğe. Göğsünde sarıp sarmaladığı umutlar öyle güçlüydü ki sevgi duvarını aşamadı kurşun, saplandı kaldı can evine.. Pare pare oldu yürek volkan misali püskürdü acılar. Lavlar göğüs kafesini dağlayıp akıyordu, olduğu yere yığıldı kaldı.. Son kurşunla can veriyordu kadın. Huzur dağında sonsuza dek uyuyacaktı artık. Gözlerinde donan son damlalar, hayallerinin inci taneleriydi.!
Türküleri yarım kaldı, hüzün kokan dizeleri öksüz. Asildi, ruhunda fırtınalar koparken susardı görmediler, değerini bilemediler..
Suçu huzuru aramaktı olmadı başaramadı kadın.. Mutlu olmayı ona çok gördüler...
Duygu Şen( 14.06.2015)
YORUMLAR
_Duygu Şen_
Teşekkür ederim, yorumu esirgemeyen yüreğinize sağlık.
Saygılarımla...
21.ci yüz yılda ülkemizin kanayan yarası,kadınlarımızın katledilmesi.İşin kökeninde,yalan yanlış anane
ve töre denen,insanlık dışı kayıtsız bağnaz toplum kuralları,erkek çocuklarının yetiştirilme tarzları,Top-
lumda erkeğe biçilen payeler,ne yazık ki bu katliamlara sebep oluyor.Ben de bu konuda çok hassasım.
Kaleme aldığınız bu nefis yazı için,duyarlı yüreğinize teşekkür ederim.Toplumdaki bu ilkellik nasıl çözüm-
lenir,nasıl uygar insanlar topluluğu haline gelebiliriz bilemiyorum.Duyarlılığınızı kutlarım.
_Duygu Şen_
Teşekkür ederim.
Saygılar...
_Duygu Şen_
Okuyan gözlerine, hisseden yüreğine sağlık olsun can dostum.
Sevgiler...
_Duygu Şen_
Mutlu olmayı ona çok gördüler...
Kalemineze saygılar .Tebrik ederim