- 556 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Düşündüren sözler-80
*Hangisine daha fazla özen gösteriyorsunuz? Neden? Yaptıklarınıza mı, konuştuklarınıza mı, yazdıklarınıza mı?
*Yanlış yolları denediğin için üzüleceğine, bu denemelerden elde ettiğin kazancı görerek sevinmelisin.
*Başkalarının eseri isen, aynı zamanda başkalarının esirisin de. Kendin ol.
*Çaldığın kapı açılmazsa, kapıya mı küsersin, açmayana mı? İkisine de küsme! Git ve bir başka kapıyı çal. Ama unutma ki bunun da açılması garanti değil.
*Her insan kendini yaşama sanatının sanatçısı zanneder. Ama birçok insanın bu konuda ortaya koyduğu eser, sanat açısından pek değer taşımaz.
*Erkek için bir kadına sahip olmak ödüldür. Ancak ödülün büyüklüğü, değeri kişiye göre değişebilir.
*Hiçbir çaba harcamadan elde ettiğimiz çok değerli şeyler de vardır, fakat ne yazık ki biz bunların kıymetini bilmeyiz.
*Kendi hikayemizi anlatmasına anlatırız, hem de defalarca. Nedense yazmak bir türlü aklımıza gelmez. Ya da gelir de çekincelerimiz yazmamızı engeller.
*Düşünce özgürlüğünü yasaklayanların da düşünce özgürlüğü yoktur.
*Tutkusuz insan, mezardaki insandır.
*Bilimsel çalışma, kutsal bir uğraştır.
*Kendisine inanmadığınız kişiler, sizi inançsızlıkla suçlayacaktır. Aldırmayınız...
*Bir toplumun yumuşak karnı, kargaşa halidir.
*Mutsuzluk bulaşıcı bir hastalıktır, çok hızlı yayılır. Maalesef ilacı da, aşısı da yoktur.
*Benim için söylediklerini biliyorum ve pek önemsemiyorum. Asıl bilmek istediklerim, söylemediklerindir.
*İnsanlar senden gerçeği söylemeni mi istiyorlar, yoksa duymak istediklerini mi? Sor onlara. Çoğu “gerçeği” diyerek yalanlarına bir tane daha ekleme yapacaklardır. İşte bu gerçeği onların yüzüne haykır: Yalancı! Bakalım o zaman nasıl davranacaklar?
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.