- 763 Okunma
- 0 Yorum
- 2 Beğeni
Kizima
Benim nazli,hircin,delidolu,merhametli,ve bir o kadarda nankor kizim. Birgun gelirde merak eder babanin ne yazdiklarini okumak istersin umudu ile sana bu satirlari yaziyorum..Evveliyatta bilmeni istedigim sana olan sevgim asla tukenmedi..Seni hicbir zaman unutmadim..Sana kizgin,da degilim..Biliyorum O kucucuk beyninle sen kendine kolay olani sectin.Ve ben sana yetemedim beni affet..Biliyormusun benim hayatimda hic oyuncagim olmadi.Beni seni sarip sarmaladigim gibi sarip sarmalayan,bir babamda olmadi..Ben alti yasinda elleri soguktan simit tepsisine yapismis,buram buram kokan O simitlerden bir tane bile yemeden satmak zorunda kalan, Ailesine,anasina,kardeslerine bakmak zorunda kalan,cocuklugunun bile farkinda olmadan buyuyen ,ve gozleri hep babasini arayan bir cocuktum..Belkide bu yuzdendir sana olan duskunlugum..Sana simdi her ne soyluyorlarsa;sen aslinda yureginde gercekleri biliyorsun.Ben seni asla uzmedim,kirmadim,yalniz birakmadim.Onbir yasina kadar hayatimi sana adadim.Her ne istersen yaptim,Belkide bu yuzden senin uzerinde Otorite kuramadim .Hayattaki tek hayalim senin dogru,durust,Vatanina milletine bagli,imanli,merhametli,okumus,meslegini eline almis,herkesin gurur duyacagi,duygulu bir evlat olarak yetismeni istememdir.Goruyorum,sen bilmesende ben gizli gizli,senin hakkindaki herseyi biliyorum.Cok sik hasta oluyorsun,artik okul durumunda iyi gitmiyor,hayata cok erken atilmak zorunda kaldin.Ne yazik...Ama bebegim,birtanem bunu maalesef sen istedin.Evet sana kizgin degilim,ama cok kirginim.Sen bende olan yasama sevincimide aldin gittin..Olsun canin sagolsun,ben aliskinim anka kusu gibi kullerimden dogmaya,yeterki beni yakan sen ol.Canin sagolsun..Biliyormusun halen odani degistirmedik,bozmadik,herseyin senin biraktigin gibi duruyor..Sadece resimlerini kaldirdim goz onunden.Niyemi cunki her sabah seni gorupte olmadigini bilerek yasamak bana zor geliyor.Elbiselerin artik olmaz sana,oyuncak ta oynamiyorsun artik kocaman kiz oldun.Duvarina astigin Ay yildizli bayragin,halen duvarinda duruyor.Eger birgun bu satirlari okursan,sadece sunu bil;Hayatta seni herseyden cok seven baban,baba demedigin baban,yuzune bakmadigin baban varya;Iste O baban seni hep sevdi.Ve senin icin hep dua ediyor..Aksi olsaydi seni benden kimse alamazdi,suan bile istesem seni alirim..Fakat ben senin fikrine saygi duydum,zorlamadim,istedimki benim yavrum,ileride babasini suclamasin.Birgun bu omur bitecek,sen bu satirlari okursan eger uzuleceksin,uzulmelisinde..Fakat yureginde sunu bil yeter.Ben sana hakkimi helal ettim!...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.