- 1191 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Öylesine
Gecenin bir yarısı, uykusuzluğun verdiği rehavet ve can sıkıntısı..ardından sıcak bir duş, sıcak bir kahve ve anıların dayanılmaz çekiciğine ufak bir dokunuş..
Çiftlikte ki garajın, germelerine kurduğum salıncakta sallanıyorum, (tek hayalim var ki, ne zaman salıncağa binsem, aynı hayal beni yakalar.)
Ben yükseldikçe; kısacık saçlarımın uzayıp savrulduğunu hayal ediyorum, rüzgarı yüzümde hissettiğim o anlarda ki özgürlük duygusunun, inanılmaz çekiliciliği ile kendimden geçiyorum. Sonra annemin sesini duyup gözlerimi aralıyorum ve ayaklarımı yere sürtüp duruyorum. Sanki hayalimi elimden almışlar gibi mahsun, sese doğru yıkık bir şekilde ilerliyorum. Hiç unutmuyorum Tam 33 yıl önce koskocaman bir kızdım, hatta genç kız sayılırdım Saçlarım hiç uzamıyordu, oğlan çocukları gibi kısa kestirirdim hep, evli olduğum yıllarda ise kep altı kullanmaya başlamıştım.
Neyse..
O zamanlar salıncağım ve rüzgarım vardı, hayallerim vardı ama saçlarım yoktu. Şimdi saçlarım belime kadar ama ne salıncağım ne rüzgarım ne de hayalim var...
Öylesine işte..
dil-ruba 12 Haziran 2015 Cuma 04:00
YORUMLAR
"Öylesine" diye hiç bir şey boş değildir:)
her an yaşanandır; kimi zaman dolu dolu kimi zaman hüsran dolu anlar olur. Küçükken yaşadığımız güzel günleri kimi zaman bir nesneden kimi zaman da bir insan yaşantısında görür duygulanırız. bir resim bile veya bir fotoğrafla anı dondurup, yaşlandığımızda ona bakıp geçmişi hatırlarız gene duygulanırız, nerdeyse insan bir duygu kazanıdır.
Şu yazdığın yazıdan bile bir roman çıkarabiliriz çünkü her mısrası uzun bir hikayenin özetiydi adeta.
"öylesine" anlık da olsa bence çok edebice bir anlatım ve geçmişinde şu ana kadar bir hayat birikimin yazıya dökümüydü...
Yüreği selamlıyorum
Deman Ronahi tarafından 7/31/2015 8:07:21 PM zamanında düzenlenmiştir.
Dil-ruba Emine Genç
Teşekkür ederim :)
Bazen hayatın bize verdiği rol istediğimiz kalitede olmayabiliyor.
Salıncakta ayaklarınız yerden kesildiğindeki hayallerinizi birde ayaklarınız yere bastığında deneyin...
ayaklarınız yere sağlam bastığında farklı hayalleriniz olcak, yine saçlarınız uzayacak, farklılık olarak yüzünüze rüzgar değil tebessüm uğrayacak eminim.
güzel yazınızı severek okudum
saygılarımla.