- 779 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
NE ZAMAN BU HALE GELDİK BİZ ?
BİZ NE ZAMAN BU HALE GELDİK ?
Telefonlar, akıllı olmalarının yanı sıra kullanıcılarını aptallaştırıyor. Burada bir anlaşalım.... Yolda yürürken, postane de sıra beklerken, yemek yerken hatta lavaboda bile yanımızda. Mesela bugün postane de önümdeki adam telefonu ile oynar iken yan tarafta boşalan vezneyi görmedi bile.... (bana yaradı ama olsun ;) ) sonra zaten yorgunum yolda geliyorum, çocuk eline almış Tableti bana diyor "önüne bak" sen bak ben değil !! neyse ya... Dün akşam da 2 adam oturmuş ellerinde telefon aralarında sohbet muhabbet yok hepsi sus pus. Arkadaşım ne var şu telefonlarda ? Bırakın ya yüz yüze sohbet edin ? Tamam ben akıllı telefon kullanmıyor olabilirim yine "Nurdan hiç bir şey bilmiyorsun" diyeceksiniz ! Tamam ben hiç bir şey bilmiyorum ama telefonla oynamaktan daha güzel şeyler var.. Kitap okumak gibi, şiir yazmak gibi piknik yapmak gibi... En kötüsü de Aziz Nesin ’in haklı çıkmasıdır. Teşekkür Ederim Türkiye ! Şimdi düşünün telefonları bırakıp sohbet muhabbet etmeyi mi tercih edersiniz ? Yoksa böyle hiç konuşmadan ileri doğru boyun fıtığı gibi hastalıklara davet çıkarmayı mı ?
NURDAN KAPLAN
YORUMLAR
Hiç telefon kullanmayan birisi olarak, benim gibi düşünen biriyle karşılaşmak hoşuma gitti... Yazınıza seçtiğiniz konu deneme türüne uygundu, fakat konuyu ele alışınız bence yeterli değildi. Deneme, bir fikir hakkında özgün düşüncelerimizi herhangi bir edebi türü (nesir, manzum, vs.) kaynakça göstermeye gerek duymadan yazdığımız EN AZ ÜÇ PARAGRAFLIK yazılardır. Gerçi bu sitede kuralıyla deneme yazan sayısı çok az olduğundan size de bir tenkitten kaçınmak gerekiyor. Daha özenli yazılarda buluşmak dileğiyle...SAYGILAR