- 399 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Düşündüren sözler-76
*Sığ insan, sığ suda boğulan bir aptal gibidir.
*Hırs, azı yelkenliyi yüzdüren çoğu da batıran rüzgâra benzer.
*Kadınları, kadınlara sorarak anlamaya çalışırsan, işin çok zor demektir.
*Herkes cennete gitmek istiyor. İyi de, cehennem neden var öyleyse?
*Etrafında itaat eden yoksa, ya yönetici değilsin ya da yönetmeyi bilmiyorsun.
*Dogmaların zaferi, aklın iflasıdır.
*Halk, adaletine inanmadığı bir rejimi er veya geç mutlaka değiştirir.
*Yetişkinleri ahlâklı yapmaya boşuna uğraşmayın; gençlerin ahlâkını bozmayın yeter.
*Filozofların içinden katil ve dikatör çıkmamıştır. Ama katil ve diktatörlerin hedefinde hep filozoflar olmuştur.
*Geçmiş ve gelecekle uğraşmamayı öğrendiğim zaman, gerçek mutluluğun farkına vardım.
*Üstün insan, mükemmel insan, en iyi insan en... en... olmak isteyenler; sadece insan olsanız yetmez mi?
*Kendine yardım et, kendine hayrın dokunsun ki sıra başkalarına gelsin.
*Akıldaki prangalar ayaktakilerden daha ağırdıır.
*Başkaları mutsuzken sen mutlu olamazsın, başkaları fakirken sen zengin olamazsın, başkaları açken sen tok olamazsın, başkaları acı çekerken sen zevk alamazsın.
*Tüm istediklerimizi elde etseydik, geriye isteyeceğimiz ne kalırdı?
*Herkes “Öfkeni yen!” diyor ama hiç kimse nasıl yeneceğimi anlatmıyor.
*Lütfen zamanımı alma, çünkü bana çok lâzım.
*Yanlış sorunun, doğru cevabı olmaz.
YORUMLAR
...
" *Herkes cennete gitmek istiyor. İyi de, cehennem neden var öyleyse?" Ömer Faruk Hüsmüllü
...
- Herkes, yarışmak isterken birinciliğe gözkoyar...
oysa, birinci gelecek kişinin tek olduğunu ve birinci olabilme ihtimâlini düşünmez- bile.
Öyle olmasa idi, hiç piyango denilen şey olur muydu?...
Cennet de öyle.
Cehennemin ateşini(yakacağını), kişi, kendi götürürmüş!.
kadiryeter Kadir Yeter. 09 HAZÎRAN 2015 TRABZON.
w.edebiyatdefteri.com/yazioku.asp?id=142328
Ömer Faruk Hüsmüllü
Değerli yorumunuz ve katkılarınız için çok teşekkür ederim.
Selam ve sevgiler...
kadiryeter
Yukarıdaki yorumuma Selâm yazmayı unuttum...
Sağlık dileğimle Selâm ederim...
Kadir Yeter. 09.6.2015