- 842 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
SEÇİM SANDIĞI YİNE ORTAYA GELDİ..
Bir seçim öncesi siyasal ,tartışma,çarpışma daha kazasız belasız bitti.Mümkün olduğunca her partiye eşit durmaya,tarafsız olmaya çaba sarfettimNeyse bitti seçim yasakları başladı..
Yarın oy kullanmaya gideceğiz..Kalbimizin vicdanımızın ruhumuzun sesini dinleyerek oyumuzu kullanacağız.Kim bu ülke hakkında iyi niyet besliyorsa,bu millete ihanet değil de hizmet yapmak istiyorsa Allah onu muvaffak eylesin..
Kim de dış ve karanlık bağlantılar içerisinde bu milletin evladının geleceğini karartacak ülkeyi yanlış yollara itecek faaliyetleri bilerek ve isteyerek yapıyorsa ona hem dünyada hem de ukbada rahat ve huzur vermesin..
Allah doğrunun yardımcısıdır,biz bilmiyoruz o biliyor.Millet ne düşünürse düşünsün oyunu nereye verirse versin,dilerse Rabbim Bu cennet vatanımızı hainlerin tuzaklarından muhafaza eder..
Her şerde bir hayır,her hayırda bir şer vardır.Rabbim sen hangisi hayırlı ise onu başımıza getir demekten başka elimizden bir şey gelmiyor..
Perdenin arkasını gören gözler var.Türkiyeyi zahiri manada yönetenlerle bir de batıni manada görünmeyen maneviyat liderleri var.Dünyayı sahipsiz mi sanıyorsunuz.Cenab-ı Rabbül Alemin dünyayı hç bir zaman sahipsiz başıboş koymaz.
Resulullah kabrinden çıkarak her şeye müdahale eder,İstanbulun Fethine,Mohaça,Çanakkaleye bizzat gelip de zafer için dua ve ilticada bulundukları ordumuzun muzaffer olmasına gayret ettikleri mana ehlince hep konu edilir.Gerçekte de öyledir.
Sultan Abdulhamid-i Sani Hanım Harekat Ordusuna karşı koyalım diyen paşalarına kendisine gösterilen ilahi proğram gereği müsaade etmemeişlerdir.Ondan sonra bu necip milletin evlatları nice sıkıntılar çekmişler,hala da çekmektedirler.Kanuni Sultan Süleyman Hanın devrindeki müslümanlar gibi mi yaşıyoruz.
Daha dün bunca özgürlük,hürriyet olmasına rağmen TRT de Allahın emrini söyledi diye Pr.Doktor Cevat Akşit Hocama verip veriştirmediler mi?Siz neden bahsediyorsunuz.Kim Ayasofyayı açtırmıyor?
Bu ülkede kimin sözü geçiyor elan?Müslümanlar mı hakim,yoksa yahudiler,İngilizler mi?
Mısırda Mursinin başına gelenin her an bizimde başımıza gelmeyeceğini kim iddia edebilir?
Geldiğimiz noktanın ne olduğunu bilmiyorum ki gideceğimiz yolun doğrumu yanlış mı olduğunu bileyim.Belki de inananların bu millete sevdalı Hak aşıklarının duaları bereketine Mevlamız bu ülkeyi bir çok bedbahtın hatalarından,isyanlarından,ihanetlerinden muhafaza ediyordur diye ümid ediyorum.
Osmanlı yıkılmasaydı,Ülkeler elimizden çıkmasaydı,ülkemizde Allahın kanunları kıyamete kadar daim olsaydı keşke derken Allahın bu ülkeye çizdiği kader proğramını bilmeden hatalı sözler etmiyor muyuz?
Bu millet neye layıksa o başına gelecektir bundan kaçış yok.Bu milletin evladının bugün düştüğü manevi buhranlara bakıyorum da Allah korusun bizde Irak,Suriye,Libya halkları gibi oluruz diye de endişeleniyorum.
Bugünlerde okullarda Ünüversitelerde mezuniyet törenleri yapılıyor.Bu törenlerin illa açık saçık kıyafetlerle mi olması lazım..Kızlar dansözvari çırılçıplak soyunup dans pistinde erkek arkadaşlarının kollarına kendilerini atıyorlar.
Geçenlerde Öğretmenevinde gördüm de ondan biliyorum.Kapalı kızlar da vardı bir Kız Meslek Lisesinin mezuniyet töreniydi.Bunlar anne olacaklar kendileri gibi açık saçık maneviyatsız batılı kafalı anneleri yetiştireceklerdi muhtemelen.
Kapalı kızlar azınlıktaydı,söz başı açık genellikle çağdaşız diyen kızlardaydı.Bu törenlerin içkili dansözlü olanlarıda var elbet..Bu mezuniyet törenlerine elbise hazırlayanlarda,kuaförlerde vebal yok mu sizce.Bal gibi de var.Hem de ağır bir vebal var.On defa Umreye yüz defa da Hacca gitseler bu günahı temizleyemezler.
Allah yarın mahşerde hesaba çekecek herkesi bir bir elbette.Kim ne melanet yaptıysa karşılığını görecek o gün.Ne olurdu besmele ile başlayıp Kuran tilavetiyle devam edip şiirle ilahiyle devam eden bir proğram olsaydı.Böyle törenlere belki iştirak eder mübarek zatların ruhları.
Sizin açık saçık ve saçma törenlerinize vallahi şeytan ve avanelerinden başkası gelmez...
Bu milletin başına gelecek var..İnşallah manevi durumumuz düzelir de kıtlık,yokluk,fakirlik,bela ve savaş,bölünme,dış güçlerce askeri darbeler yapılması imtihanlarından korunup gözetiliriz.
Irak,Suriye halkı bu duruma gelmeyi hakedecek bir şeyler ,manevi günahlar,isyanlar yapmışlar mıdır?
Elbette yapmışlardır bir konuda ihmalli davranmışlardır.
1993 yılında Yugoslavyada Boşnak kardeşlerimize bir soykırım yapılmıştı hatırlayınız.
Binlerce Boşnak kardeşimişz Serebrenica’da Sırp milisler tarafından şehit edilmiş,kırk bin kadar müslüman bacımızın namusu kirletilmiş zorla Sırp piçlerini doğurmaları için kamplara kapatılmışlardı.
Bundan önce dost olarak birarada yaşayan bu üç millet nasıl bir anda dünyalık menfaat uğruna birbirine düşman kesilmişlerdi.
Bosnalı bacım Sırp komşusu kasaba gider domuz etini alır ondan, kır gezilerinde beraberce yer içerlerdi.Sırp komşu Hırvat iş arkadaşı bir gün Sovyetler Birliği gibi Yugoslavya’nnda parçalanacağını duyup işitmişler ona göre silah alıp hazırda bekliyorlardı.
Bizim Boşnak kardeşlerimiz de Sırp komşusundan aldığı evi nasıl daha güzel yaparım diye oğlana kıza halı,porselen,elbise alma telaşındaydı.Gün geldi elinde silahı olanlar duruma hakim oldu akrep akrepliğinin,yılan yılanlığının muktezasını gerçekleştirdi.
28 Şubatı unutmayalım.Başörtülü bacımın derse alınmayıp istifaya zorlandığı günleri unutmayalım.
Okulumda bir sendikanın temsilcisiydim.2013 yılı başlarında imzalarımız Başbakanlığa iletilecek derse başörtülü gireceksin bacım dediğimde inanmıyorlardı.
Altı ay sonra bir genelge ile derse başörtülü girmeye başladı bacılarımız.Kazanımlar bir bir iplik söküğü gibi peşpeşe geldi.Gelmeye de devam edecek.
Ayasofyanın bir gün bile beklemeden açılmasını istiyoruz.Ne pahasına olursa olsun açılacak Fatihin Vakfiyesi olan Kutlu Ayasofya ..Kafirler istese de istemese de Allah nurunu tamamlayacaktır.
Ermeninin Rumun değil bu memleketin öz sahibi olan Türkün istediği olacaktır..
Dualarımızı işiten gören Mevlamız sen bize yardım et.Kabeyi istediği gibi genişleten on milyon Huccac gelse bile Beytine kabul eden,ya Kabeyi büyüten ya da insanları küçülten Allahım,sana zorluk yoktur,dilersen bizi hayırda daim edersin.
Sandıktan çıkacak sonucu hakkımızda hayırlı edersin.Sandığın içindeki oylarımızı bizim hakkımızda hayırlı neyse onunla değiştirebilirsin.
İç ve dış düşmanlarımızın bizim üzerimize yaptıkları şer planları sen onların başlarına ver.
Bu necip Milleti iki cihanda payidar eyle..Ecdadımızın yarın yüzüne bakamayacağımız işleri sen bize yaptırma Allahım.
Sen her şeyi bilensin,işitensin,görensin.Maneviyat ehli üçlerin beşlerin yedilerin kırkların duaları hürmetine bize basiret ver.
Senin gücün kudretin her şeye yeter Allahım..
06.06.2015//KIRIKKALE
HİDAYET DOĞAN OSMANOĞLU