- 1356 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
hayatın acı gerçekleri
bugün bir arkadaşla oturup bayağı bir sohbet ettim. konu kadınlara geldi sohbetin yönü değişti.
cömert bir bey kendisi.ayrıldığı bir eşi bir de 10 yıldır bir türlü kurtulamadığı sevgilisi var...parmaklarıyla hesap ediyor...tam 10 yıl oldu diyor.çok para yedirdim çokkkk ..10 yılda 120 ay var diyor. ayda bin tl versem ,daha da çok veriyorum ya 120 bin tl eder ....ben de başımı sallıyorum.yahu sen o parayla güzel bir ev alırdın be kendine...nerde diyor nerde...aslında biliyor musun diyor ben boşluktayım.evim yok akşama gidecek.karım yok ...sevgilim var emme o da paramı seviyor beni değil...ben de diyorum ona.ben senin kadar salak bir adam ömrümde görmedim...yahu para verdiğin kadın bari genç olsa,güzel olsa...he valla diyor..güzel olsa,genç olsa bari...yüzünü elleri arasına alıyor...kendi kendine konuşuyor...ben boşluktayım...boşlukta...sevenim yok...sevdiğim yok..param var...huzurum yokkkk...gece nerde kalıyorum ben biliyor musun??? nerde diyorum...işte şu gördüğün sarı taksinin içerisinde...o kadar para yedirdiğim sevgilim beni evinde yatırmıyor biliyor musun???eeee diyorum senin gibi kerizi bulmuş,söğüşleyip duruyor...ne seni bırakır ne de evde yatırır...neden böyle oluyor diye soruyor bana...sen de şans yok diyorum şans yok...delikanlı adamsın,yakışıklısın,cömertsin ama şansın yok işte...kör talih diyorum..o da gelmiş seni bulmuş...gene başlıyor..boşluktayım ben boşlukta.sevenim yok,karım yok..sevgilim var ama o da paramı seviyor beni değil!!!!
candan
6.6.2015
cumartesi-01.44
izmir
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.