AŞKLAR..tecrübe diye HARCANACAK MI yani..!
..beeen öncelikle kendimi severiiim işte de işte..!
..seen de öncelikle kendini sev..sev işte seev..!
..anlayacaksaaam acilen kendimi anlamam lazım..çünkü bana lazım olan yine BENİMMM..!
..ANLAYACAKSAN SEN DE ÖNCE KENDİNİANLA ki..seni anlayanlarla anlamayanları anında afrkedebilesin..!
farkedeceksim..farkedeceksen..farkedecekseek..hemen işimize yarayanı farkedelim zamandan..olaylardan..yaşananlardan..olacaklardan..!
..hayat gerçekten de zorluklarla dolu....insanlar zaten zorlar..uzaklar..soğuklar..kendi havalarında keyifliler..lafa geldi mi herkes arkadaş..herkes dost..herkes ideal sevgili..!
..yıllar yaşandıkça..zaman aşındıkça..duygular tazelendikçe..bilinçler arttıkça..her duygunun en güzeli öğrenildikçe HAYAT NEDEN ANINDA GÜZELLEŞEMZ Kİ..!!
..BİLİNMEDEN YAŞANAN SEVDALARLA AŞKLAR..tecrübe diye HARACANACAK MI yani..!
madem harcanacaktı..neden harcanmayacakmış gibi sağlam sözlerle başlatıldı ki..
madem ayrılıklar yaşanacaktı ..neden ayrılmayacakmış gibi sarılmalar yaşandı her fırsatta..!
medem ki.....diyerek sitem etmenin faydası var bencesiyle..İNSANI KENDİNE UYANDIRIYOR en azından..!
bir ben var herşeye başlamadan bir de sen işte..!
iki sade kişi başlar da kalabalıklaşır konuştukça..anlaştıkça..yaşadıkça.!
tecrübe kazanmak için AŞKLAR kullanılacaksa..pişmanlıklar olmamalı ayrılşların ardından..
tecrübe edindim seninle..sayende..aşkta tecrübeli oldum..diyerek kendini akıllı zannedenlere derim ki ben de..! tecrübe sahibiyle GÜZELDİR..!
tecrübe..olayların üstesinden gel keyifle..