- 1017 Okunma
- 2 Yorum
- 1 Beğeni
Hayat
Hayat
Sen ne kadar hızlı gedlin vede geçiyorsun. Az geriye baktığımda ne kadar hızlı aktığını şimdi daha iyi anlıyorum.
Bir an daha ilk okulda arkadaşlarla okulun bahçesinde koşturuyordum sonra birden bir kare geliyor gözümün önüne saçlar taranmaya başlanmış ve farklı düşüncelerle dolu anlar ve okulu asmalar filan ama çabuk toparlanıyor ve gene farklı alanlara kayıyor düşünceler. Bir bakmışım kendimi sahada rakip takımla boğuşurken buluyorum. Hayaıtn kesitleri o kadar hızlı akıyorki ne hızla bu gün oldu daha dün okul askerlik iş evlilik çocuklar derken yolu yarılamışız da geçmişiz hani.
Nerdeydik nereye geldik. Hayatta sadece nedense acıları anımsıyorum o yaşadığım güzellikler çok fazla hatırlamıyorum nedense bende o kadarda iz bırakmadı sanki. Oyda derin düşününce ne kadar güzel anılarım vardı.
Düşünüyorum da acaba bu sadece bendemi böyle? Başka insanlarda benim gibi sadece acı ve üzüntülerimi öncelikle hatırlıyor.
Şu hayatta öğrendiğim bir şey varsada çok hızlı aktığıdır. Hani geriye bakmıyacaksın ama bakmadan olmuyor geçmiş geleceğin aynasıdır derler ya doğruluk payı çok fazla. Deselerki ayni hayatı sana veriyoruz neler değiştirirsin inanın çok şey değiştiridim. Çok daha dolu solu yaşamaya çalışır, az deli olurdum (belkide az la kalmazdım ). Kimseyi kırmaz kendimide kırmalarına izin vermezdim. Tabi bunlar yaşanan acı yada güzel tecrübelerden sonra oluyor.
Yaşamadan hiç bir şeyin nasıl olduğunu bilemiyor insan. Ama umutla ileriye bakıyorum yada bakmaya çalışıyorum. Hayata bakarken her daim bardağın dolu tarafını görmek.
Hayat herşey rağmen çok güzel vede yaşanmalıda. Acısı ile tatlısı ile bir yemek misali.
Yamyam Böcek
YORUMLAR
Yaşanmış tecrübe yok. Neden yok? hatırlama diye bir şey söz konusu değil.
Yamyam Böcek
''Deseler ki aynı hayatı sana veriyoruz.'' bence bir şey olmaz adı üstünde aynı hayat diyorsunuz.Şöyle bir hikaye anlatılır belki bilirsiniz.Kul ölüyor ve yaradan'ın karşısına çıkıyor diyor ki: Olamaz ben şimdi öldüm mü? ancak sanki dünyaya gittim ve hemen geri döndüm gibi, ne olur beni dünyaya bir kez daha gönder yaptığım günahları telafi edicem ve bambaşka bir hayat yaşayacağım.
Cevap: Biliyorum ki bu kulumu dünyaya tekrar göndersem bire bir aynı şeyleri yapacak.
Böyle bir şey işte