- 551 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
KİBİR
KİBİR EN BÜYÜK ZAAFLARDANDIR, KENDİNDE OLANI YER BİTİRİR...!!!
Bazen hayatımızda öyle insanlar vardır ki hak etmediğin her şeye sizi yakıştırırlar. Önünden arkandan her türlü dedikodu ve gıybeti yapar sizi yargılarlar.
Bu tür insanlar size uzak olanlar değil, bilakis yanınızda çevrenizde olan, emek verdiğiniz, sevdiğiniz kişilerdir.
Atsan atılmazlar satsan satılmazlar. Decalliyetleri içinde debelenir dururlar. Sürekli karşısındaki insana hakaret eder, karalarlar.
Onlar için özür dilemek ar gelir, çünkü kendilerinin haklılığına kendilerini inandırmışlardır.
Kabullenmek onlara terstir, kendi sorumluluklarını almayı bilmeyen ve başkalarının verdiği emeğe de saygı duymayan, nefsi doğrultusunda yaşamayı destur edinmiş, deli rüzgar gibi ordan oraya savrulurlar. Kendilerine verdikleri en büyük zarar ise kendilerini karşılıksız sevenleri kaybetmektir. Bu tür insanlar toplumdan da soyutlanırlar.
İşte böylelerine mühlet verirsin. Beklersin, anlasınlar diye, verilen mühlet dolunca halen anlayamadılarsa, Özür dileyemedilerse, dalından düşen bir yaprak gibi düşerler insanın gönlünden... Allah affetmek için bekler sabırlıdır O.
Seher
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.