TARİHİ D/ÖNEM(EÇ)DE ZOR SEÇİM
***
__Abdülhamid Han sanki son bir gayretle "hasta adam" a "şifa" sunacak,
daralan nefesini rahatlatacak hamleleri bir an önce hayata geçirmek için zamanla yarışıyordu...
...Bir "umudu" yeşertmeye nasıl da kendini kaptırmıştı...
...Koskoca bir "çınar ağacının" kökünü kurutmak isteyenlere karşı nasıl da "nöbetteydi"
Ülkesinin bir "ateş çemberine" alınması çalışmalarını "savuşturmak" için
nasıl da "tedbir üstüne tedbir" almak zorunda hissediyordu kendisini...
....
Haydi..elin "keferesi"ni anlardı da !..
Ne acıdır değil mi "baltanın sapının ağaçtan" olması !..
Senin ne işin vardı be "üstad"
Ya senin ey "..... şair"....
Ne denilebilirdi ki...
...
Pis bıyık-kaba sakal bir "adam" Selânikte "nutuk" irad ediyordu en "galiz" küfürler eşliğinde
hani o "istibdat" yönetiminin "kızıl sultanı" aleyhinde...
..."Yıldız’a tünemiş baykuşşşş !.."
Nasıl bir "İT-tihad" çı "tetikçi" olduğunu ispat edercesine...
"Şer" adını anmaktan bile tiksiniyorum şu an
Ama
"ona" yakıştırdığım isim var tabii
Halâ bugün de aynı kafada "rütbesini" kuşanmak için "aportta" bekleyenler için de...
"cuntacıların uyuz köpeği"...
...
“Abdülhamid’i anlamak her şeyi anlamak olacaktır” ( Necip Fazıl Kısakürek )
...
Gelelim günümüze...
Bir hafta sonra demokratik bir şekilde yönetimin belirlenmesi için "genel seçimler" yapılacaktır...
Elbette bu yönetimi "parti" çatısı altında yer alan "adayları" millet meclisine göndermek üzere...
Herkesin "görüşleri" doğrultusunda "seçeceği" .."vekilleri" dört yıl süreyle görev yapacaklardır...
...
"Parti genel başkanı" liderler öncülüğünde tercihler daha çok dile gelmektedir...
Bu nedenle şöyle...en yaşlısından gence doğru bir sıralama yaparak "tercihte" kim avantajlı
adayları öne çıkaran kriterler neler olacak...görülmesi gerekir sanırım...
...
__Sayın Devlet Bahçeli ... ( MHP Gen.Bşk. ..1999-2002 ANASOL-M Hükümeti Başbakan Yardımcısı)
99 Depremleri .. "apo" nun iadesi/yargı sürecinde tutumu/ ve 2001 Ekonomik krizi akla gelmekte
...
__Sayın Kemal Kılıçdaroğlu ( 1992-1999 SSK Genel Müdürü..2002-2010 M.vekili..CHP Gen.Bşk.)
Kârda olan SSK yı "zarara" uğratışı..."şaibeli alım/satım" rapora yansıması-RAHŞAN affı ile örtülmesi...
...
__Sayın Ahmet Davutoğlu ( Danışman-Dış İş.Bkn.-Başbakan)
Öğretim üyeliği/Akademisyen-Baş Danışmanlık-Bakanlık ve halen Başbakan...
...
__Sayın Selâhattin Demirtaş ( BDP Eş Bşk..HDP Eş Bşk )
Bir elinde "saz" bir elinde "silâh"...Doğuda "tehdit"...batıda "barış-sever"..."Kobani" faciası akla gelen
...
Seçimin şimdiden hayırlı olmasını dilerim...
...
TARİHİ D/ÖNEM(EÇ)DE ZOR SEÇİM Yazısına Yorum Yap
"TARİHİ D/ÖNEM(EÇ)DE ZOR SEÇİM" başlıklı yazı ile ilgili düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi diğer okuyucular ile paylaşın.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.