- 1608 Okunma
- 1 Yorum
- 1 Beğeni
İSTANBUL'UN FETİH YILDÖNÜMÜ
29.05.2015 12:03:05
İSTANBUL’UN FETHİNİN 562. YILDÖNÜMÜ
O fetih ne güzel, O komutan ne güzel, O askerler ne güzel, O mübarek fethi müjdeleyen canları canı en güzel. Selem olsun O müjdeleyen en güzele, selam olsun O askerlere, selam olsun o komutana, Selam olsun O mübarek fethe...
İstanbul, ah güzel İstanbul sen güzelsin neşelisin, sevinçlisin gülümsüyorsun, gülüyorsun biliyoruz bizde seni ve müjdeleyeni, seni fed eden askerler ve komutanı çok seviyoruz.
Bir çağ kapatan ve bir çağ açan kocaman bir ecdadın nesli olarak İstanbullun fetih sembolü olan Ayasofya kilisenin Camiye Çevrilmesiyle yükselen ezan sesiyle bu sevinci iliklerimizde ve vücudumuz tüm zerrelerinde hissederken, ya müze çevrilmesini ise bir vebaldir ki, yeniden Cami’ye çevrilmesini en içten duygu ve samimiyetimizle istiyoruz.
Ayasofya dertli, Ayasofya mahzun, Ayasofya üzgün, Ayasofya garip, Ayasofya kelepçeli ve zincirli, açık havada mahkûm ve tutulu, İslam alemi yeniden Cami olması için istekli ve ümitli.
Ayasofya öyle iken mutlumu dur şimdi müjdeleyen peygamberimiz Hz Muhammed (s.a.v), mutlumu dur Fatih Sultan Mehmet HAN, mutlumu dur şühedayı şehidin ey ecdadın nesli, şimdi bunu söyleyin ve düşünün… Allah onların cümlesinden razı olsun. Bizleri bu vebalden kurtarsın. Âmin.
İSTANBUL’UN FETHİNİN 562. YILDÖNÜMÜ İSLAM ALEMİNE VE İNSANLIK ALEMİNE KUTLU OLSUN.
Cemalettin GÜRPINAR
İSTANBUL'UN FETİH YILDÖNÜMÜ Yazısına Yorum Yap
"İSTANBUL'UN FETİH YILDÖNÜMÜ" başlıklı yazı ile ilgili düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi diğer okuyucular ile paylaşın.
YORUMLAR
30 Mayıs 2015 Cumartesi 20:18:12
DEĞERLİ KARDEŞİM.İNŞALLAH BİR GÜN TAMAMEN CAMİ OLARAK KULLANILDIĞINI GÖRÜRÜZ.ALLAH NASİP EDER İNŞALLAH.ÇOK GÜZELDİ SELAMLAR.
CemalettinGÜRPINAR
@cemalettingurpinar
İnşallah camiolarak görürüz. Güzel yorumun için teşekkürler kardeşim, size de sonsuz selamlar, sevgilar saygılar. Allah razı olasun.