iddia ediyorum kendimde kendimce işte..!
iddia ediyorum..
SEVGİ kadar duyguları karşılayan başka bir kelime yoktur diliimizde..sözümüzde..özümüzde..hatta edebiyatımızda..şiirlerde..şairlerde ve yazarlarda..
SEVGİ kadar duygulara kendi diliyle cevap veren başka bir kelime yoktur.
SEVGİ kadar hissedişlere tad veren başka bir kelime yok işte..yok yok yok..!
SEVGİ kadar İSTİSMAR edilmeye hazır başka kelime de yok hayatlarımızda..
SEVGİ KADAR BAĞLAYAN..sahtesiyle de AYIRAN başka kelime yok işte.
bir araya geliş çabalarını sağlayan SEVGİ...ayrılmaların da gerçek sebebidir..SEVGİSİZLİK çeşidiyle.
sevgi ile sevenlerin elde ettikleriyle..elde edemedikleri karşılaştırılsa sonuca etki edecek baŞka bir kelime çıkıyor karşımıza..SAMİMİYET.
samimiyet ne kadar faydalı..güzelse..SAMİMİYETSİZLİK te o kadar zararlı ve çirkindir.
..
hayatı genişleten kelimelerle yaşayanların yanında hayatı daraltan kelimelerle de yaşayanlar var gerçekte.
güzelleştiren-çirkinleştiren
genişleten-daraltan
ısındıran-soğutan
sevdiren-nefret ettiren
yaklaştıran-uzaklaştıran
ZITLIKLAR SAYESİNDE hem güzel hem de berbattır hayatımız.
işimize geleni kullanarak hayatı harabeye çeviriyoruz böylece.
hayat kötü..insanlarlar iyi mi yani?
insanlar çok iyi de hayat çok kötü öyle mi?
insan somut..hayat soyuttur aslında.
insandır hayatı yaşayan-yaşatan-şekillendiren-tadlandıran-bozan-güzelleştiren ya da her neyse öyle işte.
küçük yaşlarımızda hayatlarımız yetmez bize..
büyüdükçe de dolduramayız bir türlü nedense ve nasılsa.
yetmez olan hayat YETER DE ARTAR BİLE olur biranda..!
yetmez olan hayattan istediklerimizi alamayınca her şey allak bullak..her şey sevgisiz ve sevimsiz hatta hatalı ve kusurlu.
hayat mı yetmiyor yoksa bizler mi GEREĞİ GİBİ DEĞİŞMİYORUZ..DEĞİŞTİRMİYORUZ..!?
KELİMELERİN SAYISIYLA BAĞLANTILI MI ACABA DERTLERİMİZ..MUTSUZLUKLARIMIZ?
yürekler sever..ısınır..yapışır..sarılır..mutlanır..güzel yaşatır desek te tam tersini de yaşatan yüreklerdir işte.
gökyüzünde dengeleri bozan bulutlardır
yeryüzünde ahenkleri bozan yapısına uygunsuz kullanımlardır
yürekte sevinçleri azaltan çıkar duygularıdır
akılda kıvraklığı kaybettiren işe yaramayan işlerle oyalanmaktır
dost kazandıran şefkat..merhamet..samimi sevgiler ve dürüstçe paylaşımlardır.
birleşme" sevgi"ile..ayrılma "sevgisizlikle"..!
mutluluk aşkla..mutsuzluk aşksızlıkla..
başarı gayretle..başarısızlık plansızlıkla
yaşamak nefesle ölmek ecelle kesin
yaşlanmak olmasa..
hastalıklar olmasa..
acemilikler olmasa..
istismarlar olmasa..
insan istediği gibi değil..normal yaşayacak aslında.
YAŞLILIK TA OLSA
HASTALIKLAR DA OLSA
ACEMİLİKLER DE OLSA
İSTİSMARLAR DA OLSA
insan istediği gibi değil normal yaşayacak aslında.
peki fark nerde ki..kalite nasıl ki?
fark.....muhtaç olmayacak şekilde yaşamakta
kalite...fazlayı paylaşarak yaşamakta.
farkı farkettirenler de olmasa..yaşatanlar da olmasa..öğretenler de olmasa
İNSAN OLMAK pişmanlık OLURDU..
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.