ÇOK AKILLIYIZ ÇOKKK !
Ne desem ne yazsam satırlara sığmadı ya... ve en sonunda yüreğim,kalemim isyan etti inanın.
Yılların birikimi anlatacaklarım aslında ; ağlanacak halimize gülüyoruz nedense .
Öyle akıllıyız ki bakın bakın kaşar peyniri yaparken süt yerine çoğunlukla patates katarız içine . ( Not . şimdi patates beş liradan satılıyor hem de stoklanmış durumda )
En sevdiğimiz şeylerden biri bahar aylarında konu komşu tüm aile piknik yapmak. Tamam da ateş yakılacak ormanlık alanda ; şimdi et yemeden olur mu ? domatesler salatalıklar soyulacak; salata yapılacak sonra çaylar demlenecek ,sigaralar içilecek , oyunlar oynanacak ...Eeee kuruyemişlerimiz de var .Giderken çöpleri kim uğraşıp toplayacak ?
Diyorum ya yakılan ateşler sönmüş sönmemiş kimin umurunda orman yangını çıkabilir: kime nee ! Çevre ,doğa kirrlenmiş boşverr !
Alışveriş için gittiğiniz yerlerde ooo elmalar mandalinalar domatesler salatalıklar ne kadar parlak ve canlı diye seyreder hemen seçmeye başlar torbaya koyarsın. Aslında dayanıklı olsun diye uyanık insanlarımız parafinle üzerini parlatır . Çok akıllıyız çokkk.
Biliyor musunuz Rusya kaç ton domates ve çileğimizi geri gönderdi insan sağlığına uygun değil diye ... ne olacak şimdi ?
Tabi ziyan edilir mi onca sebze meyve ..hepsi marketlere manavlara biz biz afiyetle yeriz çoluk çocuk ne olacak !
Çok da düşünceliyiz hastaneye hasta ziyaretine giderken yemekler de götürürüz hatta içeri bunları sokmak için görevlilerle kavga bile ederiz . Doktorlardan daha iyi biliriz çok akıllıyız çokkk .
Ameliyat olan hastamızın mikrop kapacağını bile bile öpmeye kalkışırız hem de onun dinlenmesi gerekirken saatlerce otururuz ne olacak biz yabancı mıyız değil mi ama.
İşte bir örnek .eğirimci ,yazar değerli arkadaşımın isyanı ikiz torunları erken doğduğu için hastanede bir sure küvezde ve özel bakımda kaldılar Nihayet anne ve babası yavrularına kavuştu . Kavuştu kavuşmasına ama...gel gör ki bizim çok düşünceli insanlarımız durur mu Bu minikler enfeksiyon kapar mı ? Hele bir öpeyim ,resimler de çektireyim derler .Aile istemeyince bir de küserler ; her nedense hep kendileri haklıdır çokkk akıllıyız çokkkk.
Aslında yazacak neler neler var da şimdilik bu kadar diyor yüreğim ve kalemim .
sevgilerimle
NEŞE KIZILYAR
YORUMLAR
GÜLDESTE
Birde üstüne üstlük yanlışlarımızı kabul etmeyiz ,yüreğine sağlık Güldeste hocam,selamlar.
GÜLDESTE
Onlar gominis ülke... Gominisler şöyle kötü böyle kötü... Kapısında şapka gördüğün eve girilmiyormuş v.s... Öylesine uyduruk iftiralarla kötüledikleri millet bile halkını düşünüp halkının sağlığına zarar verecek ürünleri ülkelerine sokmuyor... Biz mi? Avrupa Birliğinin radyasyonlu diye iade ettiği çayları harmanlayıp kendi halkımıza kakalıyoruz... Bu domates ve çilekler içinde yapılacak olan aynı...
GÜLDESTE
GÜLDESTE
GÜLDESTE
Davidoff
Önemli değil Güldestem, bende yapıyorum bu tip hataları.
GÜLDESTE
Efendim, bazı toplumlar çocuksudurlar...
Tabii bunun en önemli nedenlerinden biri de, bu yazıda işaret edildiği gibi, ekonomi anlayışıdır...
'Kakalama' niyetli , iki adım ötesini hesaplayamayan, anasını boyayıp babasına satmayı kurnazlık sanan bir pazar anlayışıdır bu...
Tabii, durduğu yerde durmuyor bu da; bu 'çocuk' da deneye yanıla öğreniyor dünya gerçeklerini...
Bu arada olan 'Türk Malı' imajına oluyor...
Bakalım, üreteceğimiz arabamız nasıl olacak...
Saygılarımla.
GÜLDESTE
Çok akıllısınız çook..
Düşünüp, kendini akıllı sananların yaptıkları aptallıkları bulur,
akıcı bir üslupla yazar, güldürürken düşündürürsünüz...
ÇOK AKILLISINIZ ÇOOOK...
SELAMLARIMA...