- 1180 Okunma
- 4 Yorum
- 1 Beğeni
BİR KAÇIĞIN MEKTUBU
Değerli dostum;
Bu gün içimdeki çocuk parkları, bahçeleri çok özlemiş; elinden tutup, parka götürdüm,
Paytak, paytak koştu, salıncağın önünde eteğimden çekti binmeye çalıştı. Biraz tonbalak olduğundan büyücek bir tanesine zar zor bindirdim. Görmeliydiniz sallanırken o kadar çok mutluydu ki çığlık çığlığa, gözlerini sıkıca kapattı.
İp atladı, top oynadı, sonra tepeye çıkıp, dört bir yandan bol, bol resim çekti. Çok terledi, üşümesin diye hırkasını giydirdim, sırtına bez koydum. Nefes nefeseydi, biraz dinlendi. Termosla getirdiğim çay ile kurabiyelerden uzattım. İstemediğini belirten bir ifade ile dudaklarını büküp, parkta dondurma yiyen başka çocukları göstererek, tutturdu dondurma isterim diye.
Cebime baktığımda ne göreyim bozuk para cüzdanımı evde unutmuşum, içimdeki çocuk ille de isterim diye tepinmeye başlayınca, yine elinden tutup dondurmacıya götürdüm.
- “Aman dondurmacı, canım dondurmacı bir top olsun dondurma ver. Çocuk işte istiyor, bir başka gelişimde öderim” dedim. Edepsiz aldığım dondurmanın hepsini severek yedi.
Parkta uzun, uzun gün batıncaya kadar gezdirdim. Güvercinlere attığımız simit parçalarını serçelerin kaçırmasına ikimiz birlikte kahkahalarla güldük. Çok yoruldu. Akşam hadi gidelim dediğimde, yorgunluktan bitmiş halde “hayır daha kaydırağa binmedim” demez mi. Hadi dedim, neyse, bir sefer de kaydırağa bindirelim. Sonra yavaş, yavaş evin yolunu tutturduk.
İçimdeki çocuk farklı bir gün yaşamış olması sebebi ile yorgun, bir o kadar da mutluydu. Çar çabuk ellerini yüzünü yıkadım ve hızlı bir şekilde yatağına yatırdım. Yüzünde tatlı bir gülümseme ile hâla rüyasında kuşlara yem veriyordu.
Haftaya da içimdeki çocuk ve ben elli ve beş yaşımı kutlamaya arkadaşlara gideceğiz. Sen merak etme bizi olur mu? Biz çok iyiyiz!
Sevgilerle
Bir kaçık
YORUMLAR
Her insanın içinde yok mudur zaten bir çocuk? Olur olmaz yerlerde ve zamanlarda bizlere hissettirir kendini. İçinizdeki çocuğun hep var olması dileğiyle. Yüreğinize sağlık.
Fatma Oral
Her insanın içindeki çocuk kendisini ifade eder. Yaşadığı sürece yaşıyoruz.
Sağlıcakla esen kalınız.
:) O çocuğa iyi bakın, onu kaybederseniz hiç bir şey eskisi gibi olmuyor. Sevgiler.
Fatma Oral
Yazarların dünyası diğer insanlara benzemez.
Ya kanatlanır uçar yada çocuk olur parklarda koşar.
Bu yazıda olduğu gibi...
ÇOK GÜZELDİ...SELAMLAR...
Fatma Oral
değerli yorumlarınız ve ziyaretini için teşekkür ederim
saygı ile esen kalınız
Yoksa ben deli miyim doktor?
Delisin, dedi doktor!
• Düşüncelerin ve duyguların karman çorman.
Canın yandıkça gülmektesin, deliler gibi;
alkışlıyorsun palavrayla peynir gemisi yüzdürenleri,
memleket ve memleketinde insanlık gülünecek halde mi?...
sonra birden zırlıyorsun dondurma isterim diye, çocuklar gibi...
İÇİMİZDEKİ DELİ OLMASA YAŞAMAK NETE YARAR... HARİKAYDI YAZINIZ...TEBRİKLER...
Fatma Oral
Değerli yorumunuz için teşekkür ederim üstadım.
Saygılar.