- 547 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Kıbrıs ve Babam :)
Canım Babam
Seni her şeyden çok seviyorum.. Hep söylüyorum ya hani iyi ki sen benim babam annem de annem olmuş diye... Bilmiyorum başka bir ailenin çocuğu olsaydım ne olurdu... Biliyor musun hayatıma giren erkeklerde bilmeden seni aramışım şimdi daha iyi anladım birini senin gibi kokmuyor diye istememişim ben, diğerini senin gibi sevemiyor diye, diğeriyle seninle oturup konuştuğumuz gibi konuşamıyor sohbet edemiyoruz diye ayrılmışım, sebebi hep başkalarında arardım artık suçlunun kim olduğunu biliyorum, her insanın ilk kahramanı babasıdır ya hani benim ilk kahramanım da şimdiki kahramanım da son kahramanım da sanırım ben ölünceye kadar sen olacaksın...
Güldüğünde o yeşil gözleri de gülen, üzüldüğünde evimizin kapkara bulutlarla dolu olmasına vesile olan adam....
Sen henüz hayattasın ve Rabb’im nice uzun ömürler versin. Keşke benim ömrümden ömür alıp sizlere verebilme imkanım olsaydı. Evimizin direği sen gemiye gittiğinde ben hâlâ küçük bir kız çocuğu gibi korkuyorum, hele bir gemi kazası duyduğumda senin sesini duyana kadar kalbime buzdan dikenler saplanıyor sonra sesini duyduğumda çok şükür diyorum çok şükür bi şey olmamış
Beni sakın bırakma babacığım, kaç yaşına gelirsem geleyim en küçük çocuğun olarak sana her zaman ihtiyacım olacak, kollarından ayırma beni çünkü o sıcak kollar bana güven veren tek şey artık. Rabb’im seni de anne mi de ablalarımı ve abimi de korusun sizlerin yokuluğunu göstermesin bana.
Çocukken bana hep çikolata getirirdin ne çok severdim ben içi fındıklı o misket gibi çikolataları zeytin çikolata derdim ona.. Ah baba keşke hiç büyümeseydim keşke sen bana yine çikolata getirseydin, bana Kıbrıs’tan getirdiğin hiç bir oyuncağı atmadım biliyor musun hepsini saklıyorum... Kıbrıs demek benim için oyuncak demek, Kıbrıs demek sen demek, Kıbrıs demek çay demek, Kıbrıs demek parfüm demek Kıbrıs demek hayat demek benim için ve Kıbrıs demek fırtınalı deniz demek...
Bu gün Kıbrıs’ı çok seviyorsam senin sayendedir bana sen anlattığın içindir sen sevdiğin içindir
Senin en sevdiğin şehir Mersin benim de en sevdiğim şehir oldu senin sevdiklerin benim sevdiklerim, sevmediklerin benim de sevmediklerim oldu
Bir gün baba evinden uçup gidersem bir kuş misali çeyiz olarak oyuncaklarımı götürürüm galiba bana babamdan hatıra diyerekten..
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.