- 835 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
AKŞAM KIZILLIĞINDA SEVDİM SENİ
Akşam kızıllığında sevdim seni. Gün geceye gebe kalıp, sancılar çekerken... Dolunayı gördüm sen sandım. Sen vardın dolunayın parlayan yansımalarında... Senin vazgeçilmez güzelliğin vardı.
Akşam kızıllığı büyük bir sancıyla doğurup seni, gecenin karanlığında hediye etti bana. İşte bu yüzden benzersin dolunaya. İşte bu yüzdendir geceleri artar kederim. Gece yıldız fakiride olsa benim baktığım gecelerde mutlaka olur dolunay. Ay ışığında oturup saatlerce seni seyrederim. Beni düşündüğün, beni içinde hissettiğin günlerin sevinci dolar yüreğime. İşte o an terk ederim kederimi. Aptalca bir yaşama sevinci kaplar acemi ve serseri yüreğimi.
Seni düşündükçe daha iyi anladım seni. Sen yalnızlığın verdiği çaresizliğinle mutlusun. Tutunamadığın mutluluğu bırakıp, yalnızlığına sarıldım. Yalnızlığına ortak olmamı istemiyorsun. Kederinle beni üzmek istemiyorsun. Ama biliyormusun sevgili, keder benim hayatımda bir denge, tutunduğum, tutunabildiğim tek değer.
Her ne pahasına olursa olsun, seni yaşayacağım ben. Benim soluduğum havayı birgün sende tenefüs edeceksin. Birlikte koklayacağız ilk yaz çiceklerini. Sonra aynı yıldızlar altında oturup dolunayı birlikte seyredeceğiz.
Sen olmasanda yanımda, yine yaşayacağım seni. Ölene dek anlatacağım herkese. Seni seveceğim sen olmasan bile.