- 352 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
Bir Televizyonun Günceleri
Evet nasıl başlıyacağımı bilmiyorum,ama sahiplerimi şikayet etmekle başlayabilirim diye düşünüyorum sonuçta rengim yeşile döndü diye Türk usulü yöntemlerle orama,burama vurarak düzeltmeye çalışan ben değilim,ama bilmiyorlar ki kendilerinin bozduğunu anlatayım nasıl oldu.
Çok iyi hatırlıyorum yine mesaimin erken saatlerde başladığı bir gündü,sabahın sekizinde bir tartışma programı açılmış heycanlı heycanlı izleniyor bunun kim olduğunu anlamışınızdır sanırım ama yine söyleyeyim Uğur’un annesi,evet devam edelim,tartışma programı açılmış heyecanlı,heyecanlı izleniyor ilerleyen zamanlarda o kadar kendini kaptırıyor ki bazen kahvaltı yapmayı bile unutuyor,kahvaltı yapmayı geçtim bu programları izlemeye çalışırken az kalsa evi bile yakacağı zamanları biliyorum.Bazen kendi kendine bu insan oğlu bu programları izlerken ne anlıyor diye düşünüyorum neyse saat 12 olduğumda öğle paydosuna çıkıyorum,biraz dinleniyorum sonuçta mesaim uzun,bu sırada evi küçük oğlu eve geliyor ama o benle pek ilgilenmez ya bilgisayara geçer yada dışarı çıkar onun bu yönünü seviyorum beni yormuyor.Evet öğle paydosu üçte bitiriyorum,bu sefer tas,çanak alınmış karşıma oturulmuş bir yandan yemek yapılıyor diğer yandan öğle kuşağı izleniyor.Neyse bir süre sonra uğur eve geliyor,o çocuğada acıyorum eve geldi mi yemek hazırlayanı yok ama kızıyorum da öğle kuşağını izleyen bir kadının rahatını niye bozuyorsun ki dizinin başından kalksa neler kaçıracak bilemezsin ki neyse öyle yada böyle karnı doyuyor ödevlerini falan yapıyor derken akşam oluyor ve evin reisi eve geliyor yemekler yeniyor ve sıra reise geçiyor bir buçuk saat bir spor kanalına bakılıyor gerçi ona bakmak denmez on dakika bakıyor geri kalanını rüyasında izliyor,en son ise sıra uğura geçiyor ama ne izlemek istediğini bilmiyor ve durmadan kanal atlıyor filim varsa bakıyor yoksa yatıyor iyi güzel yatıyor da benim yatmama nedense izin vermiyor.
Evet başta mesaim erken saatlerde başlıyor demiştim ya şöyle bir düşündüm de yanlış söyledim mesaim hiç bitmiyor ki başlasın...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.