- 476 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
ÇOCUKLUĞUMDAN ANILAR...
ÇOCUKLUĞUMDAN YADA GENÇ KIZLIĞIMDAN HATIRIMDA KALANLAR...
ARKADAŞIM HEDİYEYLE ÖRGÜ ÖRERDİK ARADADA ERİK AĞACINDA SALLANIRDIK ,YADA YAPRAK SARAR, MANTI YAPMAya çalışırdık ARADADA KOL KOLA GİRER NAMAZ KILARDIK.. BEN SABRİYE TEYZE OLURDUM.. ODA MÜRŞİDE ABLA.. SABRİYE TEYZENİN GÖZLERİ GÖRMEZDİ,, BİR YERE GİDECEĞİ ZAMAN MUTLAKA BİRİ GİRER KOLUNA GÖTÜRÜRDÜ EN ÇOKTA BEN... .MÜRŞİDE ABLA SABRİYE TEYZENİN KIZI,,ACELECİ ASABİ KADININ BİRİYDİ GÖTÜRÜRKEN ADETA SÜREKLERDİ KADINI ,. BİR GÜN MÜRŞİDE ABLAYLA SABRİYE TEYZE TAKLİTİ YAPACAZ (SIK SIK YAPARDIK ÇÜNKÜ ONLARIN TAKLİTİNİ ) NEYSE HEDİYE GİRDİ BENİM KOLUMA GÖZLERİM GÖRMÜYOR YA GÜYA,, GERÇEĞİNE UYGUN OLSUN DİYE KAPADIM GÖZLERİMİ BEN.. BU SÜRÜKLÜYOR BENİ... MÜRŞİDE YÜRÜMEZ KOŞARDI ADETA BİR YERE GİDERKEN... HEDİYEDE AYNISINI YAPIYOR ,,,SANIRM SOKAKTAYDIK TAHTADAN ELEKTRİK DİREĞİ VAR BENİM GÖZLERİMİN KAPALI OLDUĞUNU HEDİYE BİLMİYOR TABİİİ ,ELEKTRİK DİREĞİNİDE BEN GÖRMÜYORUM SEN GİT TAKKKKKK DİYE KAFAYI VUR ELEKTRİK DİREĞİNE.. ANNELERİMİZ BİZİM DURUMA KAHKAHALARLA GÜLÜYOR LARDI .. DAHA BUNA BENZER NE HİKAYELER... BİZİM EVİN ARKA TARAFI BAHÇEYDİ ya..YAZIN ORADA AĞAÇLARIN ALTINDA OTURUR EL İŞİ YAPARDIK GECELERİDE EVİN ÖN TARAFINDA KOÇAMAN BİR ZEYTİN AĞACI VARDI DALINDA SAATLERCE OTURABİLDİĞİMİZ...O AĞACIN TEPESİNDEN YAZLIK SİNAMADA OYNAYAN FİLİMLERİ İZLERDİK.. HATTA BEN BİR GÜN UYUMUŞUM O AĞAÇTA.. GÖZÜMÜ AÇTIĞIMDA KENDİMİ YERDE BULDUM... ARADADA NAMAZ KILARDIK İKİMİZ AYNI ANDA YATIP KALKALIM DİYE BİZ KOL KOLA GİRİP NAMAZ KILIYORUZ.. ANNEMLERDE NEREDELERSE GELİP BİZİ ÖYE GÖRÜNCE YİNE BASTILAR Kahkahayı tabi.çok güzel günlerdi çokkkk .. annelerimiz pazara çarşıya beraber giderlerdi biz evde kalırdık,,, ben bir gün anneme sürpriz yapmak için yaprak sarması yapmaya koyuldum 3 saatmi 5 saatmi uğraştım bilmiyorum tabi yoruldum çok... Annem daha kapıdan girerken ahhhhhhhhhhh belim dedim... Of annem çok fena korkup heyecan yapmıştı kızzzzzzzz noldu eline diye bağrışı bugün bile kulaklarımda.. ahhhhhhhh belimi elim anlamış kestim falan zannetmiş elimi canım annem...
Fatma ,Metin ,Macit, Kamerler ,,Hidolar ,Hatca analar, daha kimler kimler,,, İlkay vardı ,çocuk yaşta şeker hastası olup mahallede ilk kaybettiğimiz genç kızımız... çok üzmüştü hepimizi . sonra fatmanın annesi Şükran abla ölmüştü GENÇ YAŞTA . ben sinoptaydım ve annem bana söylenmesini istememişti şükran ablanın ve ilkayın vefatını .. kameri kaybettik yine genç yaşta.. OOf tatlı olayların yanısıra acı yaşanmışlıklarda var tabii... Saadet abla mahallenin ablasıydı büyük küçük saygı duyarlardı ona.. ama hediye çok kıskanırdı saadet ablayı hiç istemezdi onunla görüşmemi... huysuzdu biraz halada öyle ama yinede seviyorum ben onu.. Annem rahmetlide çok severdi...canım ya..MAHALLEDE HERKESİN YARDIMINA KOŞAN BİRDE BEN VARDIM ,,YAŞLI ,GENÇ ÇOLUK,, ÇOCUK AYIRT ETMEDEN.. ANNEM ÇOK KIZARDI RAHMETLİ.. KIZIM SENİ KULLANIYORLAR YAPMA DERDİ,,, ÇOĞU ZAMAN ANNEMDEN SAKLARDIM,, KİMİN EVİNDE YARDIMCI OLUYORSAM KAPISINA BİRİNİ NÖBETCİ YAPARDIM ANNEM GELİRDİ ÇÜNKÜ BENİ YOKLAMAYA ZAMAN ZAMAN.. ANNEMİN GELDİĞİNİ GÖRÜNCE HEMEN EL İŞİMİ ALIR OTURURDUM..
RAHMETLİ NEDEN KIZARDIKİ,, NOLACAK ELİMEMİ YAPIŞACAKTI SANKİ... İNSANLARI MUTLU ETMEK İSTERDİM İŞTE..VARSIN ONLAR KULLANDIĞINI ZANNETSİNDİ..BİRİLERİNİN MUTLULUĞUYLA BENDE MUTLU OLURDUM ÇÜNKÜ,,,ŞİMDİ KİMSEYİ MUTLU EDEMİYORUM İŞTE..GÜCÜM YOK ARTIK,,, (Z.Y.) 20-04-2015--/İZMİR..
Beğen · Yorum Yap · Paylaş · 144
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.