- 2976 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
BU GÜN BENİM DOĞUM GÜNÜM, HATIRLA BENİ..!
Bugün 25 Temmuz, doğum günüm.
İçimde umudun ve umutsuzluğun savaşı var amansızca.
İçim içime sığmıyor, tam bir muamma bir gün.
Neler yaşanacağına dair hiçbir fikrim yok, beklentilerim var sadece. Maddi olmayan beklentiler. Sözcükler, duygular, gülücükler…
Sıkıca bir sarılış en büyük hediyesi olur doğumumun, yaşamımın ve hatta ömrümün.
Aslında en büyük isteğimdi bu hayatta seninle ölümüm.
Ölmek bir kenara, yaşayamadık ki be gülüm. Ne büyük bir eksikliksin bir bilsen.
Sen benim bugüne dek çektiğim en büyük eksikliğimsin.
Sen yoksun, ben yoksulum, en çok da sana yoksunum.
Bugün gelsen yeniden doğacağım ve dünyanın en zengini olacağım.
Sen yokken sanki kimliksizim, ait değilim hiçbir yere ve kimseye.
Bir tek sana aitim, sen yokken bile. Ama sen, ben hariç herkesinsin değil mi?
Bir tek bana ait olamadın, bir tek beni sevemedin, bir tek ben fazla geldim sana değil mi?
Oysa ismin bir tek benim dilimde tekerlemeydi, benim en büyük sevgi sözcüğümdün.
Sana küçüğüm, diyordum, ama seni içimde dağlar kadar büyütüyordum.
İsminle büyüyordu içimde sevgin, tüm müziklerden de güzeldi sesin.
Ben seni hece hece ezberledim ve sevdim.
Ve her gece rüyalarıma kazıdım seni. Sen nasıl da kazıyıp attın, benim sendeki tüm izlerimi.
Elimde telefonum bugün 25 Temmuz, bu ayrılığa son vermeni bekliyorum.
Biliyorum büyük günahtır beklemek, günahımsın seni bekliyorum.
Bugün 25 Temmuz doğum günüm, herkes unutsun, bir tek sen hatırla, bir dakika dahi olsa hatırla, hiç aklımdan çıkaramadığım, hatırla beni.
Hatırla sonra yine unut hatta bir daha hiç hatırlamasan da olur, ama bugün unutma, bir dakika olsun beni hatırla, bugün benim doğum günüm sakın unutma..!
Sen hatırlamazsan cehenneme dönecek her günüm, gözyaşlarına inanmam için hatırla, sevgine, bakışlarına, dokunuşlarına, sıcaklığına… Hatırla..!
Bugün 25 Temmuz, unuttum deme sakın, her gün unutsan da yılın sadece bir günü hatırla, bugün hatırla beni, sakın unutma..!
Bütün bir gün beni hatırlamanı sayıkladım, ama sen beni nedense hiç hatırlayamadın.
Bugün her günden daha yalnızım, bugün daha bir sensizim, bugün sanki üzerime tahtaları kapatmışlar ve beni toprağın altına koymuşlar ve yerimi bir tek sen biliyorsun, bugün hatırla beni, unutursan ben öleceğim.
Bugün 25 Temmuz benim doğum günüm, hatırla ne olur unutma beni.
İkimize dair hayallerim vardı, ben ölürsem hayallerde dahi kayboluruz, bugün hatırla, gerçekte olmasa da masallarda, hayallerde belki can buluruz.
Bugün 25 Temmuz benim doğum günüm. Hatırla..! Unutma beni asla..!
25.07.2014-Büyükçekmece
Yaz ortasında üşüyeceğin bir şehir bırakıyorum sana
Her sokak başında bir hatıra, bir şarkı, bir şiir…
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.