- 400 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Çipras
nkaranin sevgilisi demiski. :
"Cipras bir apartman dairesinde yaşayarak ve bakan araclarini satarak sovenizm yapiyor.. Bizim Yuce Turkiye halki, bol keseden laflara oy verir, kahramanlığı bana boş geliyor. Halkimiz kendisini beceren iktdar olmadıkça yaşayamaz, vergi almazsan, malini mülkünü haraca baglamazsan yasayamaz hatta diyelim ki açlıktan öldü mezarini parayla satmazsan mezarda bile rahat uyuyamaz. Bizim yuce halkimiz gerçekleri görmeyecek kadar dinine bağlıdır, Allah adina karsini bosbakanimiza veren var yavv sen ne diyoesun. Hem ateist Cipras calamaz, rant saglayamaz, vatani milli ! gelir icin satamaz nasil devlet bakanı olcak Allah askina akıl var fikir var.
Ey turkiye halki demis ve yapıştırmış, sizler bugunlere onlarca sehit vererek geldiniz ilerde belki daha fazlasini vereceksiniz bizim liderligimizde sehitlerinizin hakki odenmez lakin sizler belediye araclarindan indirimli yararlanacaksiniz.. her aileden bir asker alirsak vatan kurtulur,
Sonra devam etmis diyorlar ki, diyanet islerine 1trilyonluk arac israfdir.. Ey halkim, bi düşünün! hatta sizin yerinize biz düşündük dedik ki Allah yolunda vaaz veriyor garibim, Kuran gibi asla olamaz ama güzel kitaplar yaziyor, o cami senin bu cami senin demedn sizlere bildigi dini aktariyor, sonra evine döndüğünde karısı soruyor senin belin cok ağrıyor cok yoruluyorsun Allah Allah da bi yere kadar falan diyor, e simdi ey degerli halkim diyanet işleri bakanimizin ailesi mi bozulsun yazik degilmi !!
Arkadan bir nara patliyor..
"Allahhh "
Bakin diyor benim sevgili dindar kardesim nasilda icinden yakariyor.. helal ediyor musunuz arabayi..yine farkli illerden toplanmış bilincli politik halk sesini yukseltiyor..
Helal olsun.. helal olsun. .helal olaun..
Sonra devam ediyor
Sizlerede helal olsun, sizler arkamizda oldukca bizler hep ayakta duracağız diyor ve o muhteşem insani hayat baglayan gülümsemesi ekranlarda karelere sığmıyor gozleri kısık bir cakalin avini yakalamadan önceki sinsi fikirleri aklindan geçiyor belli ki, durmuyor gaza gelmis kim durdurabilir ki onu..
Devam ediyor. ..diyor ki :
" Degerli halkim, mahalle aralarinda dökülen asfalttan para aliyormusum.. Vicdan sahibi bir babayim cocuklarimin bogazindan helal lokma gecirmedim geçirmem diyor, tabi bizim bilgili halkimiz dili surctu diyerek sahipleniyor vekilini, cok yorulmustur simdi biraz slogan talimda konuşması ni biraksin dinlensin azcik, halk slogan atmaya başlıyor. . Murhis bir kalabalik.. tiklim tiklim.. yolcu otobüsleri trafigi alt ust ediyor.. herkes can atiyor .. bizde gorecegiz diyorlar.. polisler saskin..
Bir miting daha boylece son buluyor.. evlerine dönüyor halk.. bakanimiz zirhli aracinda kendilerini hizmet askina adayan genc hanfendiler karşılıyor, yoegun bitkin.. masaj yapalim diyorlar.. ve o muthis gulumseme beliriyor camlarda.. zirhli aracin sea gecirmez dort cami sofor tarafinida kapatiyor ve Sayin vekilimiz uzaklaaiyor alandan.. halk son bir umitle tavaff ediyor arabayi ve gun bitiyor..
Etraf bombos..sessiz.. cevrede yerde bayraklar..pet siseleri milli ickiler ruzgarla dans ediyor..hic biri ankaraliya benzemeyen copculer temizlige basliyorlar..
Güneş batiyor utancindan..
Ay pislik kokan bu alani aydinlatmamak icin bir yani karanlik..
Ve sokak bomboş
Dilenci yok..
Kedi köpek yok..
Hersey toplanip ayni yere götürülüyor. .
Halkimiz siyasete evde tv izleyerek devam ediyor.."
Şimdi ey Cipras sen kime siyaseti ogretiyorsun seni gidi Ateist..
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.