- 372 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
MISIRDA KATLİAM
Muhammed Mursi kimdir ? diye bir soru yöneltsem acaba kaç müslüman kardeşim tanır bu güzel insanı. Ben yinede hatırlatayım:
Muhammed Mursi Arap Baharı sonrasi seçim ile cumhurbaşkanı olan Müslüman kardeşler’in mısır lideridir. Muhammed Mursi, ülkenin ilk ve tarihinin 5.ci cumhurbaşkanıdır. Tam adı Muhammed Mursi İsa el Eyyat olan Mısır Cumhurbaşkanı, 8 Ağustos 1951 tarihinde Şarkiyede dünyaya geldi.
2012 yıllarında mısır cumhurbaşkanlığı seçimlerine aday olan Mursi, ilk defa seçim ile Cumhurbaşkanı olmuştur. Seçilmesinin yıl dönümü olan 30 haziranda ordu yönetime el koydu, yani zamanında türkiyeye yapılan darbenin aynısı oldu ve mursi darbeye karşı çıkıp halkını direnmeye davet etti. Bunun üzerine ordu Muhammed Mursiyi gözaltına aldı. Tabi beraberinde Mursi destekçesi olan bazı müslüman kardeşlerimiz de göz altına alındı ve hepsi yargılandıktan sonra idam cezasına çarptırıldılar.
Biz ne yapıyoruz peki bir müslüman olarak, neden bu zulümlere sessiz kalıyoruz. Bunu tabi sadece Türkiye için söylemiyorum. Bütün islam devletleri için söylüyorum "Haksızlık karşısında susan dilsiz şeytandır" deniyor. Neden bizler susuyoruz ? Neden tepkimizi, müslümanca ortaya koymuyoruz. Mısır halkının mursi gibi bir lidere ihtiyacı var. Tabi sadece mısır için değil, islamiyet adına mursi ve ona benzeyen, hatta allahın emirleriyle, peygamberin iziyle giden bütün liderlere ihtiyacımız var. Müslüman kardeşlerimiz sürekli zulüm altında kalıyorlar. Bizler ise orturduğumuz yerden sessiz sedasız sadece izliyoruz. Sizce bu ne kadar adaletlidir ve ne kadar müslümancadır ? Müslüman kardeşlerimiz orada gözyaşı akıtırken, zulüm görürken hatta daha doğumamış sabiler annelerini, anneler yavrularını göremezken, babanın kucağında evladı şehit düşerken bizler nasıl gülebiliyoruz? Nasıl rahatça gezip, yiyip, içebiliyoruz? Bizler hiç düşünmüyoruz çünkü; Zulüm gören kardeşlerimiz önce Allahtan sonra bizlerden yardım bekliyor, destek bekliyor. Bizler belki fiziken yardım edemiyoruz ama neden dua etmiyoruz ? Dua müslümanın silahı değil midir ? Ama ne yazık ki, görüyorum hala daha şu parti şöyle, bu parti böyle diye yorum yapıyoruz. O(Allah) bizi yaradan değilmidir ki, yusufu kuyudan, yunusu yunus balığının midesinden kurtaran. Rabbim inşallah mursiyi de idam sehpasından islam için kurtarır. Bizler sessiz kalıyoruz, ama cellat elinde ki kardeşimiz " DÜŞMANLARIM BANA NE YAPABİLİR Kİ! BEN CENNETİMİ YÜREĞİMDE TAŞIYORUM ÖLDÜRÜLMEM ŞEHADETTİR" diyor. ve ne diyor şair "Bir NAR AĞACI var bir de DARAĞACI, NAMERDE NAR düştü, YİĞİDE DARAĞACI" . . .
Selametle selamlıyorum müslüman kardeşlerim. . .
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.