SEVGİLİ SEMA'YA MEKTUPLAR
Sevgili sema,
size birde buradan yazıyorum. Karşılık vermeyeceğinizi bildiğim halde yazıyorum. Neyse ki halinizi sormayacağım. Yazdıklarımı göremeyeceğinizden buna lüzum göremedim. bu yüzden beni bağışlayacağınızı umut ediyor ve öyle başlıyorum.
bana gelince sevgili sema; işler karışık durumda. Doktor yine yaptı yapacağını onun tabiriyle çok hastalanmışım. Bense her zamanki gibi geçiştirip bir köşeye atıyorum.
Fakat itiraf etmek gerekirse yavaş yavaş kabulleniyorum ölmeye...
Geçen gün sancılarım gene tutturdu. biran öleceğimi sandım. Önce nefesim kesildi sonra;sonrası tam bir acı çerçevesiydi. Bu acılara katlanıyorum da şu doktorun tavırlarına katlanamıyorum. Bir bardak su istedim içmeme izin vermedi neymiş efendim hastaymışım.
Aslında sevgili sema, şu Doktor yok mu? işte o beni hasta ediyor. Tabi birde hasretin...
Sizi en son gördüğümde yıllar önceydi ve o güzel yüzünü unutur gibiyim. Bunda hastalığımın buyuk bir etkisi var. enazından ben böyle düşünüyorum. Aslında pekte haksız sayılmam. inanır mısınız? Kendi yüzümü bile unutur oldum bu aralar. Daha geçen gün bakmıştım aynaya ve şimdi hatırlamıyorum. Merak ediyorum da acaba sizde unuttunuz mu yüzümü?
Hoş şimdi başkaları girmiştir hayatına bende bulunmayan özellikleri barındıran: güçlü ve sağlıklı kişiler.
Zaten sen iyilerine layıktın her zaman. ve ben sana layık değilim artık. bu yüzden sana haksızlık etmek istemiyor ve kendimi gizliyorum. Zaten yakında ölüp gideceğim.
Neyse ki bugünlük yazacaklarım bu kadar. Belki bir gün yine yazarım. Kendine hoş bak mutlu ve huzurlu günlerle...
kaderi(17 mayıs 2015 pazar)