- 870 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
BEN DE ANLAYAMADIM
Bunca dürüstlüğüme,vatanperverliğime,çalışkanlığıma rağmen yaşadığım ve çalıştığım insanlar tarafından benimsemeyişim,bana karşı art niyet beslemelerine bir türlü anlam veremiyorum.
Sanırım bu adaletsizlik dünya kuruldu kurulalı var olup devam eden bir kuraldır.Bu adaletsizlik ben olmadan da vardı.var olmaya da devam edecektir.Bu bozuk düzenin oltasında can çekişirken,bizi satanların,sırtımızda para kazananların bize karşı mevzi alışları beni kahretmektedir.
Ve diyorum:Ey Vatan!
Benden değerlidir seni satan!
Vicdanı sızlamıyor mu?
Hücrelerde sırtıma cop atan!..
Copun izi,acısı kayboldu,ama yaşantımın her sahfasında bana karşı yapılan ayrımcılık muamelesi beni kahrediyor.Bu kahrediş karşısında yılmadan,duraksamadan,azim ve kararlılıkla yoluma devam ediyorum.
Hiçbir güç beni davamdan soğutup,alıkoyamaz.Beni düşündüren tek şey ayırım yapan,kin güden zihniyet kime,neye hizmet ediyor; bende anlayamadım.Ve soruyurum :BenTürk’üm diyenin bu dünyada yaşamaya hakkı yok mu? Neyse Vatan sağolsun!.. M.SıddıkSOLMAZ
YORUMLAR
Ülküdaşım tespitlerine katılıyorum.
Dava davacıdan şikayetcidir.Davacı davasına gönülden inansa idi bu dava öksüz kalırmıydı?
İnsanlar sanıyorlar ki tek hesap verecekleri husus ibadetleri.Ama çok yanılıyorlar toplum için milletin için insanlık için ne yaptın.
Denilmeyecek mi?
Sömürüye neden alet oldun haksızlığa neden sustun büyük olup adımı yüceltmek varken kücük olup neden Peygamberimi Danimarka gibi bit ülkesinde garip bıraktın.
Bunlar sorulmayacak mı?
Dünya ya adalet dağıtma imkanın varken bunu neden yapmadın.Bunları TURAN la gercekleştireceğini bildiğin halde neden uşaklığı seçtin.
Diye sorulmayacak mı?