- 2156 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Amel defterimi tutmak kimsenin haddi değildir.
Ne kadar çok sevenim varmış böyle !
Yol göstermek için fırsat kollamışlar.İşi gücü bırakmışlar,benim tökezleyeceğim zamanı gözlemişler.Hepsi de beni ne kadar iyi tanıyormuş! Yaptığım hataları öyle iyi biliyorlar ki,gece gündüz benimle uyumuş,benimle uyanmışlar,aynı sofrada karınlarını doyurmuşlar.Nerede hata yaptığımı biliyorlar,nasıl bir yol izleyeceğimi biliyorlar.o kadar da bilgileler ki,hayran hayarn dinliyorum.
Lan bi siktirin gidin başımdan.Ben bu hataları yaparken gördünüz de niye müdahale etmediniz ? Niye o an elimden tutmadınız,ben düşerken neredeydiniz de şimdi akıl öğretiyorsunuz.?Aklınız madem bu kadar çok,niye çirkeften çıkamıyorsunuz.?Bana söylediğiniz şeyler iyiyse neden siz yapmıyorsunuz ?
Ben kimsenin egosunu tatmin edecek figüran bir potansiyel değilim.kimse hayatıma ipotek koymasın.Hayat benim hayatım.hatası da benim günahı da.Doğarken yalnız doğdum.Çocukken oyun oynadığımızda düştüm,dizlerim kanadığında benim canım acıdı.Büyüdüğümde hayat kavgamı hep tek başıma yaptım.Yanımda olanın düşmesine fırsat vermedim hiç bir zaman.Aç kaldım,açıkta kaldım.Sigarasız çok sabahım oldu benim.Yeri geldi varlığın içinde de bulundum.Ama yokluk günlerimi unutup,hiç bir yoksulu hakir görmedim.Biliyorum ki alan da ,veren de hep aynı merci.Bu gün düştüysem yarın kalkarım.Hatamın ,günahımın bir bedeli varsa ben öderim.sizin payınıza düşen bir şey olmaz.
Karanlık yer yüzünü kapladığında hepiniz kendi yolundasınız.Köşeme çekilip için ağladığımın kaçınız farkındasınız ? Kaçınız çektiğim acıları yaşadınız.? Kaçınız hüzünlerimle sabahladınız ? Şimdi kalkıp yaşantıma rol biçiyorsunuz.bu hayatı bana veren size de bir hayat vermiş.Herkes kendi hayatının rotasında bulunsun,kimse hayatıma rota çizmesin.Ayazda üşüyen de benim,ateşin harında terleyen de.Yarın yalnız başıma ölecek olan yine benim.Kabir de kendi hesabımla başbaşa kalıp ilahi huzurda hesabını verecek olan da benim Amel defterimi tutmak kimsenin haddi değildir.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.