- 745 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
ya hala seni seviyorsam?
merhaba, sevdiğim..
biliyorum bana kızgınsın. ne sen ne de ben varlığımızı ispat edebildik dünyaya. ama inan ki bu hareketimiz hem bizden hem de çevremizden bazı şeyler aldı götürdü. belki seninle geçirdiğimiz hatıraları abartıyor olabilirim ama seni seviyor olmam herşeyin üzerinde değil mi zaten? seni sevmem ve seninde beni sevdiğini hissetmem... resmini gördüm dün, öğretmen olmuşsun. hayırlı olsun. birlikte kurulan bir hayaldi, sen yaptın, biz yapamadık. olsun sen sevdiğin şeyi yapmışsın ya, biz yaptık deriz. sen sevmişsen biz de severiz.
mor çanta... ilk konuşmamızdı... seninle..
sevdiğim,
hatırlıyor musun, arkadaslar kalemini saklamıstı da bana sormustun gördün mü? diye. ben de söylemiştim,bilirdim sen telaşlanırsın en ufak şeyde, ispiyoncu demişlerdi de sen o yalan söylemez demiş beni korumuştun. hani bir de gülmüştün ya bana , bir kere daha gülmeni isterdim senin, doyasıya...
sen not istemiştin ya hani ben de sana getirmiştim, sen de falanca kızlar arkamdan laf dediler kulağına gelirse üzülme demiştin, sen üzülme dediğinde ben üzülür müyüm hiç?
Allah senin gözlerine yaş vermesin, zaten ağlayamazdın ya. hani babannen vefat etmişti de naaşına yetişememiş cenazesinde ağlayamamıştın ya.. ben senin yerine ağladım, sen ağlama diye.. Allah rahmet eylesin dedim ve ağladım ikimizin yerine...
sınıftan arkadaş grubun geldi 1 ay önce bana siz evlensenize dediler. utandım, ne diyeceğimi bilemedim. ben sana layık mıyım ki sevdiğim...
anılar, anılar, anılar...
anladım ki susmak çözüm değilmiş. halbuki seni sevdiğimi susarak anlatmak istemiştim. seni seviyorum demeyi, seni son kez görebilmeyi ve belki de sımsıkı sarılmayı çok ama çok istedim. gerçekten istedim...
sen bilsen de bilmesen de bunu yapmayı istedim ama gidişin varlığıma son perdeyi çekti be sevdiğim...
yokluğa karıştı benliğim. ve gittikçe yok oldum... sen olmak isterdim ama bir garib oldum.. ben oldum.. yok oldum...
Ayşegül Tokcan
14.05.2015
- yıllar hiçbir sevdayı yok etmez sadece yeniden yeşermesi için sağlam bir yere gömer.-