- 736 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
ISRAR BİZİ BOZAR
Hiçbir zaman ısrar eden bir adam olmadım bir şey elde etme uğruna defalarca söylem geliştirmek,olmamasına rağmen aynı tavrı devam ettirmek bana açıkçası oldukça ucuz bir yaklaşım gibi geliyor,dolayısı ile karşımda ısrar eden herhangi birini gördüğümde cinler tepeme geliyor o an öyle bir inatlaşma içine giriyorum ki geri adım atmam asla sözkonusu olmuyor,çünkü bana göre ısrarcı bir davranış içine giren kişi işi sulandırmaktan başka bir işe yaramaz aklı başında bir kişinin ısrarcı bir tutumu benimseyebileceğine inanmıyorum,hayat mücadelesi için ısrarla hedef kovalamaktan bahsetmiyorum o ayrı bir şey… ben insanlar arasındaki ilişkilerde ısrar konusunun sıradanlığına vurgu yapıyorum örnek,beni istemeyen hiçbir kadınla işim olmaz yani ısrar kavramı asla sözkonusu değildir,en fazla bir kere söylerim olmuyorsa önüme bakar yoluma devam ederim,bazen duyuyorum kadın istemiyor adam ısrar ediyor hatta işi kadına şiddete kadar götürüyor,şimdi böyle tipler tam sopalıktır bu angutlara günde üç kez yemek veriyorsan en az beş kerede sopa çekeceksin,çekeceksin ki insan olduklarını hatırlasınlar,ulan sizde hiç mi gurur yok seni istemeyen bir kadının peşinden koşacak kadar zavallı mısınız ? bu kadar mı çaptan düştünüz…efendim aşığız falan diyen absürd zihniyet taşıyıcıları olabilir bunlara hangi aşk diye sormak lazım,şeyinizin derdine düşmek ne zamandan beri aşk oldu sizin aşkınız bacağınızın arasından henüz beyninize ulaşmış değil ki anasını satayım…daha durun bakalım katedeceğiniz çok yol var öyle aşk kelimesini ağıza alıp dillendirmek sizin kalibrenizdeki adamlar için çok çok uzak,tabi olay sadece kadın erkek ilişkilerinde değil eğer insan unsuru varsa işin içinde bana göre ısrar etmek olsa olsa rüzgara karşı tükürmekle eşdeğerdir sadece yıpranan siz olursunuz,sadece yıpranmakla kalsanız gene iyi ama işin sonunda kaliteniz ayaklar altına alınıp beş paralık halede gelebilirsiniz tabi eğer taşıdığınıza inandığınız bir kaliteniz varsa.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.