- 449 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Malatya Belediyesine Teşekkür
-Bu yılki 4. Malatya Anadolu Kitap Fuarı’na Malatya Belediyesinin davetlisi olarak katıldım.
-Malatya Belediyesi bizi uçakla getirip götürdü.
-Malatya’ya uçak indiğinde adımımı atar atmaz (sabah çok erken bir saat olmasına rağmen) bir görevli tarafından karşılandım. O nedenle ilk izlenimim çok olumlu oldu.
-Sonradan öğrendiğime göre son derece kibar ve saygılı davranan bu görevliler fuarda gönüllü olarak görev almış olan genç öğretmenlermiş.
-Bizi araba ile konaklayacağımız otele götürdüler.(Malatya ile havaalanı arası 25 kilometre.)
-Otel çok güzeldi. Beş yıldızlı. Her türlü konfor vardı ve gider gitmez bizi kahvaltı salonuna aldılar.
-Öğlen yemeğine özel görevliler nezaretinde götürdüler. Ayrıca yazarlara toplu halde akşam yemeği verdiler.
-Kitap fuarı çok geniş bir alana kurulmuş. Bu güne kadar gördüğüm standları en geniş ve rahat fuardı.
-Malatyalıların fuara ilgisi oldukça fazlaydı. O nedenle bana ait olan kitapların tamamı bir gün içinde satıldı.
-Birçok okul öğrencilerini kitap fuarına getirmişti.
-Fuarla ilgili eleştirim şöyle: Fuara gelen binlerce insan olmasına rağmen bir tuvaletin bulunmayışıdır. Yakınında cami ve alışveriş merkezi var ve insanlar ihtiyaçlarını ancak orada giderebiliyorlar. Umarım seneye bu eksiklik de tamamlanır.
***
-Kısacası bu ufak aksaklık dışında her şey dört dörtlüktü diyebilirim.
-O nedenle başta Belediye Başkanı Sayın Ahmet Çakır olmak üzere, genç öğretmen arkadaşlar Ramazan Zeren Bey’e ve Bilal Hoca’ya ve de emeği geçen tüm Malatyalılara çok teşekkür ederim.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.