- 994 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
ALLAH'IM SONUMUZU HAYIR EYLE..! (Amin...)
.
Sağcıydık, solcuyduk,
Hepimiz dümeni kırık bir gemide
Yolcuyduk…
Ben 12 Eylül öncesini de, sonrasını da yaşadım.
Sokak sokak bölünmüştü ülke.
Analarımız her gün hangi kör kurşuna kurban gideceğimizin korkusuyla yaşardı.
Kardeş kardeşi boğazlıyordu. Bazılarımız faşist olarak görülüyorduk, bazılarımız da diğerlerinin gözünde komünistti.
Bir gece düdük öttü. Ertesi sabah hepimizde bir rahatlama oldu.
Kabul; çok haksızlığa uğrayanlar, işkence görenler, pisipisine kara toprağa girenlerimiz oldu.
Hiç kimse “gık” diyemiyordu. Şimdi karşı olduğunu söyleyen kahramanlar ne sokaklarda gösteri yapabildiler, ne de sivil toplum kuruluşları adı altında sloganlarla yürüdüler.
Aradan yıllar geçmiş, devir bitmiş, şimdi konuşmak kolay tabii…
Düdükten birkaç yıl sonra seçimler yapıldı.
Biri de ben olmak üzere yüz kişiden 93’ümüz cumhurbaşkanı olarak seçtik. Öyle % 50-55 gibi zar zor değil %93’le seçildi. Yalan mı..?
..
Yoksa hile mi?
Geç, birader geç o kadar hile olamaz..!
-------------
Bu gün cenazesi kalktı. Bu günkü durum ibretlikti.
Ben kimseyi savunmuyorum. Sadece diyorum ki; “Düşüp kalkmayan bir Allah var..! mış”
Ne oldum dememeli...
..
Vay be..
..
Suat Zobu
12Mayıs2015Ankara
suatzobu.blogspot.com.tr/2015/05/allahim-sonumuzu-hayir-eyle-amin.html
.
YORUMLAR
Bir memlekete anarşi neden sokulur?...
Tabii ki en başta ekonomisini baltalamak için...
Fabrikalarına, tarlalarına, dairelerine, okullarına, hatta hastanelerine gidilemesin diye!...
Ticaret yapılamasın, seyahat edilemesin, nakliyesi, ulaşımı dursun diye...
12 Eylül öncesinin anarşistleri o kadar zekiydiler (!), o kadar vatanseverdiler (!), o kadar bilinçliydiler (!) ki, ne yapmışlarsa bunun için, halk için (!) yapmışlardı...
Halk her gün onlara hayır dualar(!) ediyor, 'tek yol'un onların yolu (!) olduğuna inanıyor, zorunlu bağış (!) topluyor, kurtarılmış bölglerde(!) korkusuzca (!), özgürce (!) yaşıyor, bütün hak ve hürriyetlerden sınırsızca yararlanıyorlardı(!)...
Kahrolası faşistler(!) yok mu, bütün işi onlar bozuyorlar,AmArika'nın (Koskoca bir kıtanın adını bir de böyle söylerler o anarşistler), oligarşinin 'köpekliğini'(!) yapıyorlardı...
İşteee, bu nedenledir ki, düdükle beraber tıp! deyip seslerini soluklarını kesivermişler, olabilenler 'azılı birer kapitalist' oluvermiştiler...
Tamam, anladık, bu milletin hafızası zayıftır (?), ama o kadar da değil, bu zamandan bakarak,bu durumdan sonra neyin ne olduğunu görmeyecek, anlamayacak kadar değil...
Sovyet imparatorluğu da çökünce...(Bir türkü çalınıyor: "Güvendiğim dallar elimde kaldı" diyen...)
Paydos o zaman...
Vurun şimdi abalıya!...
...................
Selam ve saygılarımla.
Suat Zobu
12 Eylül öncesi günlere tesadüfen gelinmedi elbette. Ne dümenler döndü. Ağababalarının o kadar yardımlarına rağmen sonuca ulaşamadılar. Bizim farkımız orada işte.
Sonra, sonra sizin dediğiniz Türkü çalınmaya başladı.
Sağolasın Dost onur verdin.
Saygımla.