selam farkıyla..!
"selam " kelimesi nasıl da farklı duyguları getirir insanın sözlerine sıkştırır..saklatır..bekletir...esas konuya girişler öncesinde..!
iletişim farkıyla FARKLILAŞANLARIZ ne yazık ki günlerimizde..!
farklılıklarımızla değişik olduğumuz halde illa da BENZER taraflar arar dururuz sevgilerimizde..beklentilerimizde..hayallerimizle...güzellikler eşliğinde..ya da içli arayışların hıçkırıklarıyla..!
" selam " duygusuyla ne işler başarırız..ne işleri de başlatırız da bitmez birtürlü..
"selam" hep mi karamsarlıklar kelimesidir lisanımızda..duygularımızda..yüreklerimizde..ya da hayatımızda..?
illa da hayatın güzel taraflarına gireceksek seçerek sevdiklerimizle SELAM gerekli bir vesiledir bizler için..
selam almasını değil..selam vermesini bilmiyoruz aslında..selamı almak kolaydır anlık bir karşılık veriştir..
selam vermekse..sebeb olacaklar düşünüldüğünde korkulacak bir kelime oluveriyor anında..hayallerin akışında..planlamaların bir yerlerinde..
işlerimiz..
sevgilerimiz..
aşklarımız..
beklentilerimiz..
isteklerimiz..
hayallerimiz..
arzularımız..
planlarımız..her şey..her şey..SELAM FARKIYLA hayatlarımızı şekillerden şekillere evirip çeviriyor bildiğince..!
selam olsun selam severlere..
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.